ΓΥΝΑΙΚΑ

Ιδέες για βραδινό για μία εβδομάδα

Ιδέες για βραδινό για μία εβδομάδα
Photo by Ella Olsson from Pexels

Θέλετε να φτιάξετε κάτι νόστιμο και υγιεινό για βραδινό; Δείτε τις προτάσεις μας και πάρτε ιδέες.

Το βραδινό γεύμα είναι εξίσου σημαντικό με τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραλείπεται.

Σύμφωνα με τους περισσότερους διαιτολόγους - διατροφολόγους, πρέπει να καταναλώνεται τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο και θεωρείται απαραίτητο για την υγεία του οργανισμού και του μεταβολισμού μας.

Το βραδινό γεύμα είθισται να είναι πιο ελαφρύ από ότι το μεσημεριανό. Έτσι, ακόμα κι αν φάτε το ίδιο φαγητό μεσημέρι - βράδυ, μπορείτε να καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα.

Εάν δεν έχει μείνει μεσημεριανό ή εάν απλώς εσείς ή τα παιδιά προτιμάτε να φάτε κάτι διαφορετικό, υπάρχουν εναλλακτικές. Άλλωστε ο χρόνος εντός σπιτιού εν μέσω καραντίνας είναι άφθονος, οπότε μπορείτε να μπείτε στην κουζίνα και μαγειρέψετε ό,τι θέλετε.

Δείτε τις προτάσεις μας για μία εβδομάδα και πάρτε ιδέες.

Κυριακή

Ομελέτα φούρνου

Μία πολύ νόστιμη και γρήγορη συνταγή, την οποία μπορείτε να τροποποιήσετε ανάλογα με τα υλικά που έχετε σπίτι.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr