ΓΥΝΑΙΚΑ

Γυμναστική για κυτταρίτιδα - Λίγα λεπτά αρκούν για να την μειώσετε

Γυμναστική για κυτταρίτιδα - Λίγα λεπτά αρκούν για να την μειώσετε
Photo by Chase Kinney on Unsplash

Αν έχετε βαρεθεί να βλέπετε τις ανάγλυφους τους γοφούς σας, τα οπίσθιά σας και τα μπούτια σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν είστε μόνη.

Σύμφωνα με έρευνες το 80%-90% των ενήλικων γυναικών έχει κυτταρίτιδα στο κορμί του.

Η κυτταρίτιδα δεν έχει συγκεκριμένη εμφάνιση ή μέγεθος. Στην πραγματικότητα, κάποιες γυναίκες μπορεί να έχουν γενετική προδιάθεση για την πάθηση αυτή και κάποιες άλλες απλά να τη δημιουργούν εξαιτίας της μειωμένης φυσικής τους δραστηριότητας και της λάθος διατροφής τους.

Αν και είναι αδύνατο να απαλλαγείτε εντελώς από την κυτταρίτιδα (ό,τι και αν σας λένε), υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ελαχιστοποιήσετε την εμφάνισή της.

Η γυμναστική για παράδειγμα σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, μπορεί να μειώσει το σωματικό λίπος, να σμιλέψει τους μύες και να μειώσει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας. Με λίγα λόγια... αυτά τα "μπαλάκια" ή "λακουβίτσες" όπως θέλετε πείτε τις, μπορούν να μειωθούν.

Τι μπορείτε να κάνετε;

  • Αρχικά να πίνετε πολύ νερό.
  • Να τρώτε φρούτα και λαχανικά.
  • Μειώστε τη ζάχαρη.
  • Προτιμήστε μαύρη σοκολάτα 70% κακάο αν θέλετε να φάτε κάτι γλυκό.
  • Αποφύγετε τα αναψυκτικά.
  • Μειώστε το ψωμί.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τη γυμναστική;

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr