ΓΥΝΑΙΚΑ

5 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν πιο λεπτή μέση σε 5'

5 ασκήσεις που θα σου χαρίσουν πιο λεπτή μέση σε 5'

5 ασκήσεις που θέλουν μόνο 5’ από τον χρόνο σου.

Κανένας δεν λατρεύει τη γυμναστική, ειδικά τον χειμώνα, που έχεις την εναλλακτική του cocooning στο σπίτι με την κουβερτούλα σου και το ζεστό κρασάκι σου. Βέβαια χωρίς τη γυμναστική δεν μπορείς να έχεις το σώμα που ονειρεύεσαι, μόνο κάνοντας διατροφή. Όλα παίζουν ρόλο όταν θέλεις κάτι να πετύχεις, οπότε γιατί να μην το προσπαθήσεις λιγάκι;

Αν μάλιστα οι ασκήσεις για μια λεπτή μέση χρειάζονται πέντε λεπτά από τον χρόνο σου, τότε μιλάμε απλά για αστεία υπόθεση.

Μάθε τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι (ή οπουδήποτε) για τονισμένη και λεπτή μέση, παρακάτω.

Η κίνηση: Knee Drive to Knee Twist Over

Πώς θα την κάνεις: Κράτησε το βάρος σου στο μπροστινό πόδι ενώ οδηγείς το πίσω γόνατό πάνω προς το στήθος σου. Στην επόμενη κίνηση με το γόνατο, χρησιμοποίησε τον κορμό σου για να περιστρέψεις το στήθος σου προς το γόνατο προσθέτοντας μια στροφή ενώ σηκώνεις το γόνατο. Συέχισε σε αυτό το πόδι για 30 δευτερόλεπτα και μετά άλλαξε πλευρά για τα τελευταία 30 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

Ρoή Ειδήσεων