ΓΥΝΑΙΚΑ

Επτά συνταγές για υγιεινό και γρήγορο βραδινό

Επτά συνταγές για υγιεινό και γρήγορο βραδινό

Συνταγές για μία εβδομάδα.

Ισορροπημένη διατροφή σημαίνει συχνά και μικρά γεύματα, κατανάλωση τροφών υψηλής διατροφικής αξίας από όλες τις κατηγορίες τροφών, περιορισμός της ζάχαρης και κακών λιπαρών.

Το βραδινό γεύμα είναι εξίσου σημαντικό με τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας. Η κατανάλωσή του συμβάλει στην πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών που χρειάζεται ο οργανισμός σε ημερήσια βάση και στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Επίσης, καταναλώνοντας το βραδινό γεύμα, διατηρείτε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά με αποτέλεσμα να μειώνονται οι πιθανότητες να ξυπνάτε πεινασμένοι το επόμενο πρωί.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr

Ροή Ειδήσεων