ΓΥΝΑΙΚΑ

Βραδινό γεύμα: Εύκολες συνταγές με λίγες θερμίδες

Βραδινό γεύμα: Εύκολες συνταγές με λίγες θερμίδες

Επτά συνταγές για βραδινό γεύμα, μία για κάθε μέρα της εβδομάδας.

Το βραδινό γεύμα είναι ένα από τα κύρια γεύματα της ημέρας και απαραίτητο σε μία ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Γιατί είναι το βραδινό γεύμα σημαντικό; Πρώτα από όλα ενισχύει τον μεταβολισμό μίας και είναι το τελευταίο γεύμα της ημέρας και η καύση των θερμίδων είναι μία διαδικασία που δεν σταματά κατά τη διάρκεια της νύχτας και του ύπνου. Επίσης, η κατανάλωση βραδινού γεύματος διατηρεί τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα σταθερά, μειώνοντας έτσι την αίσθηση της πείνας το επόμενο πρωί. Τέλος, το βραδινό γεύμα, εφόσον αυτό περιλαμβάνει τροφές υψηλής διατροφικής αξίας, αποτελεί πηγή θρεπτικών συστατικών η επαρκής πρόσληψη των οποίων είναι σημαντική για την υγεία του οργανισμού.

Το βραδινό γεύμα, όμως, είναι σημαντικό για έναν ακόμα λόγο. Είναι το γεύμα που μπορείτε να απολαύσετε όλη η οικογένεια μαζί, στο ίδιο τραπέζι. Τα οικογενειακά γεύματα, όχι μόνο ενισχύουν το δέσιμο μεταξύ των μελών της οικογένειας, αλλά παράλληλα βοηθούν το παιδί να αποκτήσει υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr