Καλύτερη διατροφή στο γραφείο σε 10 βήματα

Καλύτερη διατροφή στο γραφείο σε 10 βήματα
Δυστυχώς, οι γρήγοροι ρυθμοί που έχουν πλέον καθιερωθεί καθιστούν πολύ δύσκολο τον προγραμματισμό της διατροφής μας, ειδικά κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Δυστυχώς, οι γρήγοροι ρυθμοί που έχουν πλέον καθιερωθεί καθιστούν πολύ δύσκολο τον προγραμματισμό της διατροφής μας, ειδικά κατά τη διάρκεια της εργασίας.

Ωστόσο οι ώρες εργασίας καταλαμβάνουν το 1/3 της ημέρας μας, επομένως οι διατροφικές συνήθειες στη δουλειά είναι πολύ σημαντικές για να τις αμελούμε.

Επίσης, μπορούν να μας βοηθήσουν να έχουμε καλύτερη απόδοση, περισσότερη συγκέντρωση, ενέργεια και ευεξία.

Ακολουθήστε με ευλάβεια τον παρακάτω 10λογο και θα διαπιστώσετε πως η σωστή διατροφή στο γραφείο δεν είναι και τόσο δύσκολη όσο πιστεύατε. Όλα είναι θέμα συνήθειας.

1. Οργανωθείτε: μπορεί στην αρχή να σας φανεί βουνό, ωστόσο με λίγη οργάνωση μπορείτε να βρείτε πρακτικές λύσεις που μπορείτε εύκολα να εντάξετε στο πρόγραμμά σας.
2. Τρώτε πρωινό: σας δίνει ενέργεια και βοηθά στην καλύτερη ρύθμιση της όρεξης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν δεν έχετε χρόνο, αγοράστε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, ένα απλό τοστ ή μια μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με ένα φυσικό χυμό ή γάλα χαμηλών λιπαρών.

Διαβάστε περισσότερα: www.queen.gr