Τέλειοι κοιλιακοί και επίπεδη κοιλιά; Ιδού το μυστικό!

Τέλειοι κοιλιακοί και επίπεδη κοιλιά; Ιδού το μυστικό!

Newsroom Newsroom

Η ''βίβλος'' της επίπεδης κοιλιάς είναι εδώ!

Το συνηθέστερο ερώτημα που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι "πώς μπορώ να αποκτήσω επίπεδη κοιλιά;".

Η αλήθεια δεν κρύβεται πίσω από τις αμέτρητες ασκήσεις κοιλιακών αλλά σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο, χαμηλό σε ζάχαρη και επεξεργασμένους υδατάνθρακες και σε εξειδικευμένη εκγύμναση των κοιλιακών μυών.

12-15 επαναλήψεις είναι αρκετές για κάθε άσκηση επί 3 σετ. Σανίδα

Συνίσταται ως η ιδανικότερη άσκηση για τόνωση των κοιλιακών μυών ,καθώς καλύπτει μεγάλο εύρος της κοιλιακής χώρας με πρωταγωνιστές τους εγκάρσιους κοιλιακούς μύες καθώς και τον ορθό κοιλιακό και συνεργούς μύες τους λοξούς-πλάγιους κοιλιακούς μύες.

2.Αρσεις ποδιών

Ξάπλωσε ανάσκελα με πόδια τεντωμένα, έπειτα ανέβασε αργά και τα δυο πόδια μέχρι να σχηματίσουν ορθή γωνία και μετά επανάφερέ τα αργά στην αρχική θέση.

Στόχος της άσκησης είναι όταν ανεβάζεις και κατεβάζεις τα πόδια σου η μέση να είναι κολλημένη στο πάτωμα παρά τον αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Αν δεν τα καταφέρνεις, μην κατεβάζεις τόσο πολύ προς το έδαφος τα πόδια σου.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
DPG NETWORK
ened ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΔ Monetized by DPG Digital Media ©2010-2020 Newsbomb.gr - All rights reserved