Ο Τσίπρας με τη φανέλα Αντετοκούνμπο: Καμία ανοχή στο ρατσισμό

Το δικό του μήνυμα για το ρατσισμό…

«Ξεκάθαρα και ντεκλαρέ» υπέρ της αξιολόγησης στην ΕΡΤ ο νέος διευθύνων σύμβουλος

Αποφασισμένος να βάλει τάξη στην ΕΡΤ και…

Επίκαιρη ερώτηση Μητσοτάκη στον Τσίπρα για την ανομία στα Πανεπιστήμια

Απαντήσεις για το αν προτίθεται να αντιμετωπίσει…

Black Friday 2018: Αυτά είναι τα καταστήματα που θα έχουν προσφορές έως 80%

Black Friday: Η «Μαύρη Παρασκευή» έρχεται στην Ελλάδα…

Πολυτεχνείο 2018: Ποιοι σταθμοί του Μετρό θα είναι κλειστοί

Λόγω των εορταστικών εκδηλώσεων της 45ης επετείου…

Διατροφή πριν το Μαραθώνιο: Τι πρέπει να τρως από σήμερα μέχρι τον αγώνα;

Διατροφή πριν το Μαραθώνιο: Τι πρέπει να τρως από σήμερα μέχρι τον αγώνα;

Όσα πρέπει να αλλάξεις στη διατροφή σου, σύμφωνα με τον ειδικό

Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος πλησιάζει και η προετοιμασία των αθλητών, επαγγελματιών και ερασιτεχνών, βρίσκεται στο τελικό στάδιο. Ζητήσαμε από  τον  κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο Νίκο Καφετζόπουλο να μας εξηγήσει ποιες είναι οι τελευταίες διατροφικές συστάσεις έτσι ώστε η επίπονη προετοιμασία να έχει αφενός το επιθυμητό αποτέλεσμα, αφετέρου να αποφευχθεί το φαινόμενο του «καρφώματος» (στη γλώσσα των αθλητών) το οποίο περιγράφεται ως «χτύπημα σε τοίχο» (hit the wall) και δεν είναι άλλο από το αποτέλεσμα της πλήρους εξάντλησης του μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου στον οργανισμό.

Γενικά στοιχεία                                                                                                                                                           

Από την ανακάλυψη ότι το γλυκογόνο των μυών είναι το πιο σημαντικό καύσιμο για τους μυς, πολυάριθμες παρεμβάσεις έχουν αναπτυχθεί για να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα του. Σε αντίθεση με τα λίπη, οι υδατάνθρακες δεν αποθηκεύονται σε μεγάλες ποσότητες, ως εκ τούτου είναι σημαντικό να ληφθεί η ιδανική ποσότητα υδατανθράκων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από τον αγώνα. Η μεγιστοποίηση των αποθεμάτων γλυκογόνου αποτελεί τον βασικό διατροφικό στόχο!

 

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr