ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ

Πώς μπορείς να φτιάξεις ένα αυγό πάνω σε μία ψησταριά;

Πώς μπορείς να φτιάξεις ένα αυγό πάνω σε μία ψησταριά;

Αυτόν τον τρόπο μαγειρέματος των αυγών τον γνώριζες;

Με την άνοδο του brunch ως ενδιάμεσου γεύματος στη ζωή μας, τα παραμελημένα κάποτε αυγά, πήρε ηγετικό ρόλο στην διατροφή μας και πάλι και αυτό είναι για καλό.

Τα αβγά είναι από τα πλέον πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα που μας χαρίζει η φύση. Τα αβγά είναι πλούσια σε ασβέστιο, σίδηρο ,νάτριο κάλιο, βιταμίνη Α, νιασίνη, βιοτίνη, δηλαδή υψηλής θρεπτική αξίας πρωτεϊνών, βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων. Επιπλέον έχουν ελάχιστα λιπαρά, άριστη χοληστερόλη και δίνουν δύναμη και ενέργεια δυσανάλογα υψηλή σε σχέση με το μικρό τους όγκο. Οι πρωτεΐνες του αβγού περιέχουν όλα τα 9 ουσιώδη, απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Και επειδή τα έχεις δοκιμάσει και ποσέ και τηγανητά και φριτάτα και σε ομελέτα και τραπατσάδα και καγιανά και μπένεντικτ και τα ταπεινά βραστά αυγά, θα σου προτείνουμε και έναν ακόμα τρόπο μαγειρέματος.

Διάβασε τη συνέχεια εδώ