Αυτή είναι η προπόνηση που έκανε ο Μοχάμεντ Άλι για τους κοιλιακούς του!

Αυτή είναι η προπόνηση που έκανε ο Μοχάμεντ Άλι για τους κοιλιακούς του!

Οι 4 δοκιμασμένες ασκήσεις που δεν θα σε απογοητεύσουν.

Μπορεί να μην έχεις σχέση με το τα ρινγκ, το sparing, τα κροσέ και τα ντιρέκτ, όμως η προπόνηση των πυγμάχων  θα σε βοηθήσει να φτιάξεις κοιλιακούς.

 

Ο λόγος είναι απλός. Είναι προπόνηση που εστιάζει στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Και όσο περισσότερη μυϊκή μάζα διαθέτεις τόσες περισσότερες θερμίδες καις ακόμα και όταν κάθεσαι, καθώς έχεις καταφέρει να εκτινάξεις τον μεταβολισμό σου. Και όσο λιγότερο λίπος, τόσο πιο εύκολα έρχεται και η γράμμωση για τους κοιλιακούς σου

 

Σου έχουμε 4 ασκήσεις που θα σε φέρουν πολλά βήματα πιο κοντά στα παραπάνω. Θα τις εκτελέσεις όμως σαν super set των δύο.

Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr