SOCIAL MEDIA

Οι Έλληνες δεν tweetάρουν όσο παλιά

Οι Έλληνες δεν tweetάρουν όσο παλιά

Σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με το 2013 κινήθηκε η ενασχόληση των Ελλήνων με το Twitter τη φετινή χρονιά, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία της υπηρεσίας Monitor της εταιρείας Sidebar που είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα trending.gr.

Του Δημήτρη Μαλλά

Σύμφωνα με την ανασκόπηση για τη φετινή χρονιά, το 2014 τα tweets από Έλληνες χρήστες έφθασαν στα 160 εκατ. όταν το 2013 ήταν στα 190 εκατ., κάτι που σημαίνει ότι φέτος γίνονταν 5 tweets ανά δευτερόλεπτο έναντι 6 πέρσι. Επιπλέον, το 2014 ο αριθμός των νέων χρηστών έφθασε μόλις στις 80.000 έναντι 139.000 νέων χρηστών το 2013.

Γενικότερα, τα νούμερα της ανασκόπησης του trending.gr δείχνουν ότι η χρήση του Twitter παρουσιάζει πτωτικές τάσεις, καθώς λιγότερα ήταν τόσο τα hashtags όσο και τα video. Συγκεκριμένα, το 2014, είχαμε 1.085.000 hashtags 860.000 video, ενώ το 2013 τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 1.697.000 και 1.332.000. Ενδεχομένως η πτώση αυτή να οφείλεται στην άνοδο άλλων υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι το Instagram.
Αν και καταγράφηκαν λιγότερα tweets, σε ορισμένα σημαντικά θέματα της ειδησεογραφίας είχαμε άνοδο των αναφορών. Αυτό δείχνει ότι οι χρήστες τουιτάρουν μεν λιγότερο για λιγότερο σημαντικά θέματα, αλλά εξακολουθούν να ασχολούνται με τα σημαντικότερα θέματα της επικαιρότητας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το hashtag #vouli, που φέτος σημείωσε αύξηση της τάξης του 12%. Στα hashtags, που εμφανίστηκαν και τις δύο χρονιές, είχαμε αύξηση στα #ertopen (112%), #syriza (27%), #aggeliesergasias (24%) και #samaras (13%) και μείωση στα #rbnews (-50%) και #skouries (-44%).
Λόγω εκλογών, στο top 10 των πολιτικών hashtags βρίσκουμε τα #ekloges14, #gr2014eu και #psifizo , ενώ μέσα στην δεκάδα βρίσκεται η Υπόθεση Μπαλτάκου ( #baltakos) και φυσικά το νέο κόμμα 'Ποτάμι' (#topotami).

Σταθερά ψηλά ο θεσμός που λατρεύουμε να μισούμε, η Eurovision με το hashtag #eurovisiongr να μπαίνει στο top 10 αυξημένο κατά 120% σε σχέση με πέρσι. Αυξημένες οι αναφορές και σε άλλα μουσικά τηλεοπτικά shows όπως τα #dwts, #yfsf, #j2us και νικητή όλων το #thevoicegr με δυνατή τουιτερική παρουσία και 215.000 hashtags.

Όσον αφορά το πιο tweet με τα περισσότερα retweets, αυτό δεν ήταν από ένα του Γιάννη Αντετοκούνμπο (@G_ante34), καθώς το tweet του Έλληνα μπασκετμπολίστα “Rt for a follow back..!!” είχε 5128 retweets.

Σχετικές ειδήσεις