ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μειωμένο το ενδιαφέρον για το iPad Mini

Μειωμένο το ενδιαφέρον για το iPad Mini

Μειωμένες θεωρούνται οι πωλήσεις του iPad Mini για το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του, σύμφωνα τουλάχιστον μετον αναλυτή της Piper Jaffray, Gene Munster.

Ο Munster, που είναι συνήθως αρκετά τολμηρός όσον αφορά τα προϊόντα της Apple, προβλέπει ότι το διήμερο που μας πέρασε η συσκευή δεν σημείωσε πάνω από 1-1,5 εκατομμύρια πωλήσεις, αριθμός ο οποίος φαίνεται αρκετά μεγάλος, αλλά στην πραγματικότητα είναι αρκετά μικρότερος από τις πωλήσεις άλλων προϊόντων της εταιρείας.

Συγκριτικά, το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του, το iPad τρίτης γενιάς πούλησε τρία εκατομμύρια συσκευές, ενώ ένα μήνα νωρίτερα το iPhone 5 έφτασε τα πέντε εκατομμύρια.

Την πρόβλεψη αυτή επιβεβαιώνει επίσης, έστω και άτυπα, η σημαντικά μειωμένη προσέλευση των καταναλωτών στα Apple Stores την ημέρα της κυκλοφορίας του Mini.

Με εξαίρεση το Apple Store της Νέας Υόρκης, στο οποίο περίμεναν να αποκτήσουν τη συσκευή περίπου 500 καταναλωτές, στα υπόλοιπα καταστήματα σε όλον τον κόσμο, οι ουρές ήταν από πολύ μικρές έως ανύπαρκτες.

Πού μπορεί να οφείλεται αυτό; Ο Munster «φωτογραφίζει» δυο κύριους παράγοντες. Αρχικά θεωρεί πως αρκετοί καταναλωτές είναι διστακτικοί να το αποκτήσουν λόγω του μικρότερου μεγέθους του. Εκτός από αυτό, πιστεύει πως η έλλειψη δικτύωσης LTE στα μοντέλα που κυκλοφόρησαν την Παρασκευή (τα μοντέλα με LTE θα διατεθούν στις επόμενες εβδομάδες) κάνει πολλούς από αυτούς να περιμένουν ώστε να αποκτήσουν μια συσκευή που θα μπορούν να την χρησιμοποιούσουν στα δίκτυα τέταρτης γενιάς.

Πέρα από αυτά θεωρεί το μειωμένο ενδιαφέρον των καταναλωτών λογικό, πως από τη στιγμή που οι πωλήσεις των «μικρών» tablet, κάτω από τις 9 ίντσες δηλαδή, αποτελούν μόνο το 25% της συνολικής αγοράς.

Πιστεύει όμως πως στο μέλλον το iPad Mini σιγά σιγά θα αποτελέσει ένα «σημαντικό προϊόν της Apple, όταν οι καταναλωτές συνειδητοποιήσουν τα οφέλη της φορητότητας και της ευκολίας χρήσης που προσφέρει».