ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τι θα ανακοινώσει σήμερα η NASA για τη ζωή στο διάστημα;

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις για μεγάλη ανακάλυψη εκτός του ηλιακού μας συστήματος αναμένεται να κάνει σήμερα 22/02/2017 η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) σε συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσει στις 21.00 ώρα Ελλάδος.

Συνέντευξη Τύπου στην οποία θα γίνουν ανακοινώσεις για μια «ανακάλυψη πέρα από το ηλιακό μας σύστημα» ανακοίνωσε η NASA, πυροδοτώντας όργιο φημών και σεναρίων από τους έχοντες και μη... ζωηρή φαντασία.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ LIVE ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑSA

Το μόνο που έγινε γνωστό είναι ότι η NASA θα αποκαλύψει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με εξωπλανήτες, πλανήτες δηλαδή που βρίσκονται σε τροχιά εκτός του ήλιου, γεγονός που δημιούργησε εύλογη αναστάτωση, καθώς οι εξωπλανήτες αποτελούν την κύρια ελπίδα των επιστημόνων για εξεύρεση ζωής στο σύμπαν!

abi full disk low res jan 15 2017 1

Πρόκειται στην ουσία για ουράνια σώματα με παρόμοιες περιβαλλοντικές συνθήκες αυτών της Γης.

nasa

Για το λόγο αυτό, οι εξωπλανήτες θεωρούνται και το επικρατέστερο «περιβάλλον» που μπορεί να φιλοξενεί κάποιο είδος ζωής και γι αυτό συχνά αναφέρονται ως «αδέλφια» ή «ξαδέλφια» του πλανήτη μας.

NASA 2

Σημειώνεται ωστόσο ότι η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία δεν προχώρησε σε λεπτομέρειες σχετικά με το αντικείμενο των ανακοινώσεων της. Παρόντες για την παρουσίαση θα είναι αστρονόμοι και επιστήμονες από όλο τον κόσμο, σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής.

Όποιος επιθυμεί, θα μπορεί να υποβάλει ερωτήσεις μέσω Twitter, χρησιμοποιώντας το hashtag #AskNasa κατά τη διάρκεια του συνεδρίου.

Καταθέστε εδώ τις ερωτήσεις σας για τη NASA