ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Forthright: Η κορυφαία εταιρεία στο ιατρικό marketing

Forthright: Η κορυφαία εταιρεία στο ιατρικό marketing

Το διαδίκτυο έχει αλλάξει κάθε πτυχή της ζωής μας, προσφέροντάς μας απεριόριστες δυνατότητες.

Πλέον, χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή μας μπορούμε να ολοκληρώσουμε απλές ή σύνθετες διαδικασίες εύκολα και γρήγορα, με ελάχιστα κλικ. Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι χρησιμοποιούμε το ίντερνετ ακόμη και για θέματα που αφορούν στην υγεία μας. Μάλιστα, σύγχρονες μετρήσεις έχουν υποδείξει σημαντική άνοδο του ποσοστού χρήσης του διαδικτύου για την αναζήτηση ιατρών από πιθανούς ασθενείς.

Τι σημαίνει όμως αυτό για τους επαγγελματίες του κλάδου; Όπως όλοι μας έτσι και οι ιατροί, πρέπει να εκσυγχρονιστούν και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, προκειμένου να ενισχύσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και να προωθήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Με λίγα λόγια, οι επαγγελματίες του χώρου της Υγείας μπορούν να επωφεληθούν από τα έξυπνα μέσα και τις τεχνικές διαφήμισης.

Επειδή όμως οι ίδιοι δεν είναι ειδικοί στο marketing και φυσικά δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με θέματα διαφήμισης, υπάρχουν εταιρείες που εξειδικεύονται στο Ιατρικό Marketing και αναλαμβάνουν να οργανώσουν διαδικτυακές καμπάνιες, που θα ενημερώσουν το ευρύ κοινό και θα το βοηθήσουν να βρει ακριβώς αυτό που αναζητάει.

Το μεγαλύτερο μέρος των νέων ασθενών προέρχεται από την online διαφήμιση

Για παράδειγμα, η Forthright είναι η διαφημιστική εταιρεία που κατάφερε να ξεχωρίσει και να διακριθεί, καθώς συγκεντρώνει στο πελατολόγιό της μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του ιατρικού κλάδου, που την επέλεξαν για την προώθηση τη δική τους καθώς και του ιατρείου τους. Με την επιλογή τους αυτή, η φήμη που ήδη διατηρούσαν στον κλάδο τους κατάφερε να διαμορφωθεί και να ισχυροποιηθεί ανάλογα και στο χώρο του διαδικτύου.

Πώς τα καταφέρνει με επιτυχία; Η Forthright φέρει την πιστοποίηση ως συνεργάτης της Google (Google Partner). Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να σχηματίσει και να διαμορφώσει για την κατάλληλη στρατηγική για την αποτελεσματική προώθηση των πελατών της.

Περισσότερα σχετικά με το θέμα μας είπε η Key Account Manager της Forthright Ελένη Γεωργοπούλου: «Σε μια εποχή όπου η διαδικτυακή προβολή έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, η ιατρική διαφήμιση δεν αποτελεί εξαίρεση. Αντίθετα, με τα κατάλληλα εργαλεία και τους έμπειρους συνεργάτες, ένας ιατρός μπορεί να διαφημιστεί με ήθος, σοβαρότητα και αξίες, προωθώντας έτσι την εξειδίκευση και τις υπηρεσίες του. Το να σταματήσει ένας ιατρός την online διαφήμιση για να εξοικονομήσει χρήματα είναι σαν να σταματά το ρολόι του για να εξοικονομήσει χρόνο».

M1

«Οι ιατροί που μας εμπιστεύθηκαν έως τώρα έχουν αποδεδειγμένα σημαντική αύξηση στο πελατολόγιό τους. Η μεγάλη αλλαγή που είδαν ήταν ότι πέρα από τους κλασσικούς ασθενείς οι όποιοι έρχονταν συστημένοι (word of mouth), πλέον το μεγαλύτερο μέρος των νέων ασθενών προέρχεται από την online προβολή και διαφήμιση του ιατρείου τους» συμπληρώνει η Ελένη Γεωργοπούλου.

Μία διαφημιστική καμπάνια δεν αρκεί!

Πώς όμως ένας γιατρός μπορεί να εκτοξεύσει τη δημοτικότητά του στο διαδίκτυο; Το σίγουρο είναι ότι μία διαφημιστική καμπάνια δεν αρκεί. Για αυτό και η εδραιωμένη στον ιατρικό κλάδο διαφημιστική εταιρεία, έχοντας την εμπειρία, την εξειδίκευση και το καταρτισμένο προσωπικό φροντίζει να εκσυγχρονίζεται διαρκώς και να ακολουθεί τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις στον κόσμο της διαφήμισης.

Πιο συγκεκριμένα, είναι εξοπλισμένη και έχει τη δυνατότητα να προσφέρει στον ιατρό 360 υπηρεσίες που θα συμβάλλουν στην εκτόξευση της δημοτικότητάς του στο διαδίκτυο. Οι αποκλειστικές υπηρεσίες που προσφέρονται περιλαμβάνουν:

- AdWords καμπάνια
- Inhouse δημιουργία βίντεο και συνεντεύξεων για ιστοσελίδα ή YouTube
- Δημιουργία ιστοσελίδας (χρηστικό διαδικτυακό περιβάλλον, εύκολο στην πλοήγηση από τον χρήστη και φιλικό για κάθε κινητή συσκευή)
- SEO (εμφάνιση στις πρώτες θέσεις της Google)
- PR
- Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- Εμπλουτισμός περιεχομένου (content)

Η σημασία της εικόνας και των videos στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή

Σίγουρα, τα βίντεο είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προκειμένου κάποιος να δημιουργήσει μία ισχυρή διαδικτυακή εικόνα. Παρουσιάζοντας τον χώρο του ιατρείου, μιλώντας για τη δουλειά του, εξηγώντας τη διαδικασία μιας επέμβασης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.

Η Forthright έχει το προνόμιο να μπορεί, είτε στο χώρο της, είτε στο ιατρείο κάθε επαγγελματία, να δημιουργήσει με τη βοήθεια των έμπειρων συνεργατών της (photographer, graphic designer) video υψηλής ποιότητας. Αυτά μπορούν να έχουν πολλές μορφές και χρησιμότητες για τον ιατρό. Στη συνέχεια, το υλικό αυτό μπορεί να εμπλουτίσει την ιστοσελίδα τους, να προωθηθεί στο YouTube ή ακόμα και να προβληθεί στην τηλεόραση.

M2



Δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς ανάμεσα σε ιατρούς και ασθενείς

Φυσικά, στην επιτυχία της Forthright σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η ιδεολογία της. Η δημοφιλής εταιρεία πιστεύει πως η προώθηση ενός ιατρού δεν είναι κάτι περιοδικό. Αντιθέτως, αποτελεί συνεχόμενη και διαρκή διαδικασία που σταδιακά εμπλουτίζεται με νέα στοιχεία, πλούσιο περιεχόμενο και ενδιαφέροντα projects και events. Στόχος είναι η θέσπιση ενός ισχυρού δεσμού για τον πελάτη σε κάθε αλληλεπίδραση (ιστοσελίδα, κινητό, κοινωνικά δίκτυα) με τον ιατρό του. Η εμπειρία του πελάτη πρέπει να είναι σε κάθε σημείο επαφής, ψηφιακό ή πραγματικό, η ίδια.

Γιατί να επιλέξει όμως κάποιος τη Forthright για ιατρικό marketing;

Για να επιτευχθεί η πλήρης αυτή γκάμα υπηρεσιών, η Forthright έχει διαμορφώσει ξεχωριστό τμήμα στο πλαίσιο της εταιρείας, που εξειδικεύεται και ασχολείται αποκλειστικά με το ιατρικό marketing. Το τμήμα της αυτό ονομάζεται Health Partner και αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες, έτοιμους να σας συμβουλέψουν και να σχεδιάσουν μία σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική στρατηγική για τη δική σας προώθηση.

Όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία και υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η Forthright αξιολογούνται ως μοναδικά στο χώρο του ιατρικού marketing, για αυτό και θεωρείται ως η κορυφαία διαφημιστική εταιρεία στον ιατρικό κλάδο στην χώρα μας.

Η Forthright με ισχυρή παρουσία, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει και να κατανοήσει τις ανάγκες ιατρών σχεδόν σε ολόκληρη την Ελλάδα, με γραφεία σε Αθήνα και Λάρισα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μάθετε με μία επίσκεψη στη σελίδα https://www.forthright.gr/ ή ένα e-mail στο info@forthright.gr.