Ταξιδεύετε με πλοίο; Αυτά είναι τα δικαιώματά σας

Ταξιδεύετε με πλοίο; Αυτά είναι τα δικαιώματά σας

Newsbomb

Ενημερωτική δράση για τα δικαιώματα των επιβατών στις ακτοπλοϊκές μεταφορές, αλλά και, γενικότερα στις διακοπές τους, και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών διοργανώνει αύριο Τρίτη 10 Ιουλίου 2018, στο λιμάνι του Πειραιά το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας.

Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Πειραιά, με την υποστήριξη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος και με τη συνδρομή του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Στελέχη του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, διανέμοντας πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αναπληρώτρια Συνήγορος Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Δρ. Αθηνά Κοντογιάννη: «Βρισκόμαστε ήδη στο μέσο του καλοκαιριού και κάποιοι καταναλωτές ξεκινούν τις διακοπές τους, ενώ άλλοι αναζητούν ευκαιρίες για αποδράσεις της τελευταίας στιγμής. Επειδή, όμως, μπορεί να υπάρξουν προβλήματα, θα πρέπει να γνωρίζουμε τί δικαιώματα έχουμε όταν π.χ. καθυστερήσει το πλοίο ή το αεροπλάνο μας, όταν χαθούν οι αποσκευές μας σε μέσο μεταφοράς, μέσα σε ποια προθεσμία μπορούμε να ακυρώσουμε την κράτηση που έχουμε κάνει σε ξενοδοχείο ή κατάλυμα, ώστε να μη ζημιωθούμε, ή αν ηλεκτρονική κράτηση διακοπών που διαφημίζεται απείχε τελικά από την τιμή της προσφοράς.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DPG NETWORK

TOP ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ened ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΔ Monetized by DPG Digital Media ©2010-2019 Newsbomb.gr - All rights reserved