ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο ξενοδοχειακός τομέας στη μετά-Covid εποχή: Οι προκλήσεις και οι στρατηγικές

Ο ξενοδοχειακός τομέας στη μετά-Covid εποχή: Οι προκλήσεις και οι στρατηγικές

Ο ξενοδοχειακός τομέας όλης της Ελλάδας στέκεται πλέον με το βλέμμα στο μέλλον του τουρισμού στη χώρα, ελπίζοντας πως το καλοκαίρι του 2020 ήταν μία κακή παρένθεση και πως έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Με το βλέμμα στο εμβόλιο κατά του κορονοϊού και την προσδοκία πως παγκοσμίως η κατάσταση τείνει βελτιούμενη, οι Έλληνες ξενοδόχοι προετοιμάζονται για τη νέα σεζόν, καταστρώνοντας τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των κρατήσεων και των προ-κρατήσεων, που παραδοσιακά γίνονται αυτή την περίοδο.

Εν τούτοις, η επικρατούσα κατάσταση που παραμένει εν πολλοίς αβέβαιη, συμβάλλει στη διατήρηση ενός ρευστού κλίματος που δεν επιτρέπει – προς ώρας, τουλάχιστον – την «επιστροφή στην κανονικότητα». Όλες οι ενδείξεις τείνουν στο συμπέρασμα πως ναι μεν το 2021 δεν θα είναι μια χρονιά όπως η προηγούμενη, στη δίνη της πανδημίας, αλλά ίσως μία χρονιά «στη δίνη του εμβολίου». Αυτό εν πολλοίς σημαίνει πως, ναι μεν θα επικρατεί μία μεγαλύτερη αισιοδοξία, αλλά και πάλι η απόλυτη σταθερότητα δεν θα έχει επιτευχθεί σε έναν αρκετά μεγάλο βαθμό.

Επομένως, είναι πλέον αρκετά σαφές ότι η στρατηγική του ξενοδοχειακού τομέα της Ελλάδας για τη σεζόν του 2021, θα πρέπει να σχεδιαστεί εν μέσω αστάθειας και με τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία: Με προσεκτικά βήματα, επιλεγμένες κινήσεις, συγκεκριμένους στόχους και προβλέψεις για κάθε ενδεχόμενο. Πρόκειται ομολογουμένως για μία περίπλοκη κατάσταση, για τη διαχείριση της οποίας, ακόμα και οι μεγαλύτεροι ξενοδοχειακοί όμιλοι παγκοσμίως, έχουν επιστρατεύσει ομάδες ειδικών συμβούλων που επιχειρούν, συνδυάζοντας τα δεδομένα και προσαρμόζοντας τις κινήσεις τους να χτίσουν ήδη από τώρα το τουριστικό περιβάλλον του 2021, λαμβάνοντας υπόψη τους τις όποιες μεταβολές συνθηκών, τη στιγμή που καταγράφονται.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr