Απίστευτο: Ακόμα και το Grey’s Anatomy στην υπηρεσία των ευρωεκλογών

Newsroom Newsroom

Απίστευτο: Ακόμα και το Grey’s Anatomy στην υπηρεσία των ευρωεκλογών
facebook

Στη μάχη των ευρωεκλογών έχουν ριχθεί από κυβερνήσεις μέχρι καλλιτέχνες οι οποίοι προσπαθούν με εφευρετικούς τρόπους να πείσουν τους εκατομμύρια Ευρωπαίους να πάνε την Κυριακή στις κάλπες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει η υπηρεσία Τύπου του ΕΚ, στη μάχη υπέρ της συμμετοχής μπαίνουν διασημότητες, δημοσιογράφοι, παίκτες του ίντερνετ, ενώ επιστρατεύονται μέσα μαζικής μεταφοράς με δωρεάν μετακινήσεις, αλλά και ηλεκτρικά πατίνια με δωρεάν βόλτες σε πολλές χώρες, όπως και στην Ελλάδα. Στην πανευρωπαϊκή αυτή εκστρατεία συμμετέχουν ακόμη και οι φούρνοι με χρωματιστά ψωμάκια και υπενθύμιση στη σακούλα της ημερομηνίας των εκλογών.

Ακόμα και στις Κάννες, οι καλλιτέχνες που πρωταγωνιστούν στο κόκκινο χαλί ανέλαβαν μια πολιτική πρωτοβουλία. Πεντακόσιοι παραγωγοί, σκηνοθέτες και ηθοποιοί υπέγραψαν «Ευρωπαϊκό Μανιφέστο» στο φεστιβάλ των Καννών, μεταξύ των οποίων οι σκηνοθέτες Ζαν Πιέρ Νταρντέν και Βιμ Βέντερς και ο ηθοποιός Ραλφ Φάινς, με το οποίο καλούν τους Ευρωπαίους να υπερασπιστούν την «ελεύθερη και δημοκρατική Ευρώπη, την Ευρώπη της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης», με τη συμμετοχή τους στις ευρωεκλογές 23-26 Μαΐου.

Η εταιρία σκούτερ Lime σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα προσφέρει δωρεάν βόλτες με τα ηλεκτρικά της σκούτερ για όσους θέλουν να ψηφίσουν στις ευρωπαϊκές εκλογές στην Αυστρία, το Βέλγιο, την Τσεχία, τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Πολωνία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Σουηδία από τις 6:00 ως τις 21:00, στις 26 Μαίου.

Η επίσημη τηλεοπτική διαφήμιση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου «Διάλεξε το μέλλον σου» έχει προβληθεί 1600 φορές, σε 79 μεγάλα κανάλια σε 25 χώρες-μέλη. Το αρχικό φιλμάκι διάρκειας 3 λεπτών προβλήθηκε 130 εκατομμύρια φορές στα κοινωνικά δίκτυα από τις 25 Απριλίου. Το βίντεο «Stop Scrolling» που απευθύνεται σε ψηφοφόρους 18-24 ετών σε όλα τα κράτη-μέλη συγκέντρωσε 8 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες πέντε μέρες του ιντερνετικού του ταξιδιού.

Το γαλλικό ραδιόφωνο οργανώνει debate με τους επικεφαλής των υποψηφίων. Το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Παρίσι και το Radio France φιλοξενούν το event «Η Ευρώπη σας», στις 23 Μαΐου, 8:45 με 12:45, κατά το οποίο 14 επικεφαλής εκλογικών λιστών θα έχουν από 15΄ να απαντήσουν σε ερωτήσεις δημοσιογράφων και πολιτών μέσω του #VotreEurope.

Δείτε στην παρακάτω gallery τους ευρηματικούς τρόπους που βρήκαν κάποιοι να διαφημίσουν τις ευρωεκλογές

34790200_10160769560205647_6239065812829732864_n.jpg
01
Η Βουλγαρία «πείραξε» ένα επεισόδιο της αμερικανικής δραματικής ιατρικής σειράς Grey’s Anatomy για να υπογραμμίσει τη σημασία της συμμετοχής. Το επεισόδιο περιστρέφεται γύρω από έναν ασθενή που μπαίνει στο νοσοκομείο μια μέρα πριν την 26η Μαΐου - ημέρα των εκλογών - και ο οποίος προσπαθεί να πείσει τη διοίκηση να ανοίξει εκλογικό τμήμα μέσα στο νοσοκομείο. facebook

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DPG NETWORK

ened ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΔ Monetized by DPG Digital Media ©2010-2019 Newsbomb.gr - All rights reserved