ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ

Μπαταχτσήδες οι Γερμανοί: Δεν έχουν δώσει ακόμα τα 1,2 δισ. ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Μπαταχτσήδες οι Γερμανοί: Δεν έχουν δώσει ακόμα τα 1,2 δισ. ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Είναι φορές που αναρωτιέται κανείς σε τι σημείο εκβιασμού μπορούν να φτάσουν οι δανειστές μιας χώρας, με «μπροστάρη» τη Γερμανία, όταν, στο όνομα μιας σοβαρής οικονομικής κρίσης και στο πλαίσιο της υπογραφής ενός επαχθούς Μνημονίου 3 αξιώνουν «γην και ύδωρ» από την ελληνική κυβέρνηση. Πόσο δε μάλλον, όταν το «φιλέτο» δεν είναι άλλο από τον Τουρισμό και ειδικότερα το ζήτημα της παραχώρησης των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας σε ξένο «διαχειριστή» και μάλιστα με τίμημα πολύ κατώτερο από την πραγματική αξία τους.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ - ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΣΥΠΑ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ NEWSBOMB.GR

Συνέντευξη στον Χρήστο Θ. Παναγόπουλο

Σε μια προσπάθεια να αναδειχθεί ένα θέμα που συστηματικά αποσιωπάται, αν και συνιστά κατάφωρη κατάχρηση και στυγνή εκμετάλλευση του δημοσίου συμφέροντος, ιδίως για τις τοπικές κοινωνίες, το Newsbomb.gr μίλησε με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), Βασίλη Αλεβιζόπουλο.

Alevizopoulos

Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, Βασίλης Αλεβιζόπουλος

Σε μια συνέντευξη – ποταμό, ο κ. Αλεβιζόπουλος καταγγέλλει ότι η γερμανική εταιρεία Fraport, στην οποία πρόκειται να παραχωρηθούν από το ελληνικό Δημόσιο τα περιφερειακά αεροδρόμια, δεν συνιστά έναν στρατηγικό επενδυτή, ο οποίος «ευαγγελίζεται» την ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Το αντίθετο, μάλιστα.

Όπως υπογραμμίζει ο ίδιος, η Fraport δεν έχει καταβάλει μέχρι στιγμής το τίμημα των 1,2 δισ. ευρώ στο Δημόσιο για την παραχώρηση των 14 αερολιμένων, καθώς παρουσιάζει σοβαρότατο πρόβλημα ρευστότητας. Μάλιστα, περιγράφει και μια χαρακτηριστική συνάντηση που είχε με ηγετικά στελέχη του γερμανικού ομίλου, πολλά από τα οποία είχαν διατελέσει κατά το παρελθόν υπουργοί στο γερμανικό κρατίδιο της Έσσης.

Παράλληλα, επιβεβαιώνει πληροφορία που είχε έρθει σε γνώση του Newsbomb.gr, βάσει της οποίας η έλλειψη ρευστότητας της συγκεκριμένης εταιρείας συνδέεται άμεσα με τα προβλήματα που παρουσιάζουν στην παρούσα φάση οι γερμανικές τράπεζες στο πλαίσιο των stress tests.

«Είναι ξεκάθαρο ότι η Fraport έχει δύο βασικά προβλήματα. Πρώτον, δεν έχει χρήματα. Ήδη θα έπρεπε να έχει καταβάλει το 1,2 δισ. ευρώ. Η κυβέρνηση κάνει το κορόιδο. Δεύτερον, παρουσιάζει αδυναμία λειτουργίας. Δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα 14 αεροδρόμια το 2017. Έτσι λοιπόν, ζητάνε ανά τρίμηνο, ανά τετράμηνο, να παίρνουν ένα – ένα αεροδρόμιο. Ξεκινάνε από τη Μακεδονία. Προειδοποιώ, λοιπόν, τη Fraport ότι αν μπει και γίνει πράξη παράδοσης του αεροδρομίου της Μακεδονίας χωρίς να έχει καταβάλει το τίμημα του 1,2 δισ. ευρώ, ως έχει πει και ως είναι η συμφωνία, να είστε σίγουροι ότι θα ζητήσουμε άμεση ακύρωση με ασφαλιστικά μέτρα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως και στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, όπου έχουμε έναν ογκωδέστατο φάκελο και είμαστε έτοιμοι να τον καταθέσουμε για τη μεγάλη απάτη του ΤΑΙΠΕΔ, της Fraport, τους πολιτικούς εκβιασμούς και τις ποινικές και πολιτικές ευθύνες πολιτικών προσώπων. Το θέμα με τα ελληνικά αεροδρόμια δεν έχει κλείσει. Τώρα αρχίζει», υπογραμμίζει ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ.

Όπως ο ίδιος λέει, η Fraport θα διαδραματίζει ρόλο «μπαταχτσή» μεγαλοεργολάβου, ο οποίος θα ασκεί μεν τον διαχειριστικό έλεγχο των αερολιμένων αλλά με εγγυητή πάντοτε το ελληνικό κράτος, δηλαδή το Δημόσιο κι επομένως οι πολίτες αυτής της χώρας θα πληρώνουν από την τσέπη τους ό,τι στρεβλό ή καταχρηστικό εμφανίζει η διαχείριση του εκάστοτε αεροδρομίου!

«Πρόκειται για μια καραμπινάτη απάτη», σημειώνει.

Και το κακό δεν σταματάει εκεί: ο κ. Αλεβιζόπουλος περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια με ποιο τρόπο το οικονομικό επιτελείο της γερμανικής κυβέρνησης, με επικεφαλής τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε εκβίασε τόσο την κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ όσο και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να θέσει ως προαπαιτούμενο για την κύρωση των μνημονιακών συμβάσεων την παραχώρηση των αεροδρομίων και μάλιστα, με όρους παράνομους, καταχρηστικούς ακόμη και σε βάρος της ίδιας της εθνικής στρατηγικής και κυριαρχίας. Σε αυτό το σημείο φέρνει ως παράδειγμα τις περιπτώσεις των αεροδρομίων της Θεσσαλονίκης και των Χανίων.

Μάλιστα, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ προαναγγέλλει για την υπόθεση προσφυγή στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, ώστε να καταλογιστούν συγκεκριμένες ποινικές ευθύνες σε στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, συμβούλων αλλά και εναντίον πολιτικών οργάνων του κράτους, που ενεπλάκησαν σε όλο το φάσμα της παραχώρησης των αεροδρομίων στη γερμανική Fraport.

Όπως γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω και όπως θα διαπιστώσει κανείς, ακούγοντας τα όσα μας είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος, οι καταγγελίες είναι ιδιαίτερα σοβαρές και κατά συνέπεια απαιτείται η άμεση κινητοποίηση της ελληνικής Δικαιοσύνης προς αποκατάσταση του δημοσίου συμφέροντος.

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του πρόεδρου της ΟΣΥΠΑ Βασίλη Αλεβιζόπουλου στο Newsbomb.gr

Και μια επιβεβαίωση

Μέσα από τη συνέντευξη του προέδρου της ΟΣΥΠΑ επιβεβαιώνεται και μια είδηση που είχε γίνει γνωστή στα ελληνικά ΜΜΕ τον Αύγουστο 2015, για τον βρώμικο ρόλο της Fraport σε ό,τι αφορά τον διαχειριστικό έλεγχο του αεροδρομίου της Βαλτιμόρης στις ΗΠΑ.

Τότε, οκτώ μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της Βαλτιμόρης είχαν αποστείλει επιστολή προς το κρατίδιο της Έσσης για τη Fraport AG και τη θυγατρική της «AIRMALL USA».

Στην επιστολή και τη συνημμένη έκθεση του εργατικού συνδικάτου της Βόρειας Αμερικής «UNITE HERE», το οποίο εκπροσωπεί συνολικά 270.000 εργαζόμενους που εργάζονται στον τουριστικό κλάδο των αεροδρομίων, ξενοδοχείων και καζίνο, αναφέρονται σοβαρές παραβάσεις της εργασιακής νομοθεσίας από τη θυγατρική της Fraport AG, όπως σοβαρή αμέλεια ως προς την παροχή ιατρικής ασφάλισης προς τους εργαζόμενους, χαμηλοί μισθοί και ταυτόχρονα καθεστώς εργασιακού Μεσαίωνα, με αναίτιες απολύσεις προσωπικού και συμβάσεις εργασίας - «λάστιχο».

Σχετικές ειδήσεις