Πώς επηρεάζεται ο καταναλωτής από την απελευθέρωση των ταξί

Κανένα απολύτως κέρδος δεν πρόκειται...

του Βασίλη Σκουλαράκου

Κανένα απολύτως κέρδος δεν πρόκειται να έχουν οι καταναλωτές από την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής. Παρά το γεγονός ότι από την ηγεσία του υπουργείου διατυμπανίζουν πως οι πολίτες θα έχουν άμεσο όφελος, τα μέχρι στιγμής δεδομένα αποδεικνύουν πως η απελευθέρωση δεν θα έχει καν μειωμένο κόμιστρο, αν και ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος.

Μετά τη συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών (ΣΑΤΑ) και των οδηγών (ΟΣΜΕ) ταξί, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι η απελευθέρωση του κλάδου προχωρά κανονικά, διαψεύδοντας παράλληλα ότι οι συζητήσεις θα ξεκινήσουν από μηδενική βάση.

Ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί Παναγιώτης Σκέντζος, μιλώντας στο newsbomb.gr τόνισε πως ο καταναλωτής δεν πρόκειται να έχει κανένα όφελος.

«Οι ενέργειες για απελευθέρωση του επαγγέλματος έχουν στόχο να πλήξουν τον μικρομεσαίο οδηγό και τον αυτοαπασχολούμενο. Το επάγγελμα θα εξελιχθεί σε μονοπώλιο για τις μεγάλες εταιρείες. Δεν κερδίζει ούτε ο καταναλωτής και πολύ περισσότερο δεν κερδίζουμε εμείς. Οι εταιρείες θα πάρουν πάμφθηνα 7θέσια και 9θέσια ταξί και θα «χτυπήσουν» εμάς, με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να πουλήσουμε τσάμπα τις άδειές μας για να βρούμε ένα μεροκάματο σε αυτές τις εταιρείες».

Ο κ. Σκέντζος δήλωσε πως ο υπουργός στη συνάντηση δεν άνοιξε τα χαρτιά του, τόνισε όμως πως δεν είναι διατεθειμένος να κάνει πίσω.

Στην Αθήνα κυκλοφορούν 17.000 ταξί, ενώ σε ολόκληρη τη χώρα 50.000. Με την απελευθέρωση τα Ταξί θα γίνουν περισσότερα , χωρίς όμως αυτό να συνεπάγεται και μείωση της «ταρίφας» λόγω ανταγωνισμού.

Οι ιδιοκτήτες ταξί απειλούν με απεργία διαρκείας εάν το υπουργείο προχωρήσει σε άμεση υλοποίηση του σχεδίου απελευθέρωσης, χωρίς τις πρόνοιες που προέβλεπε το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος.