ΕΛΛΑΔΑ

Black Friday: Ουρές από τα ξημερώματα στα καταστήματα

Black Friday: Ουρές από τα ξημερώματα στα καταστήματα

Μεγάλες ουρές έχουν σχηματιστεί από τις πρώτες πρωινές ώρες σε πολλά καταστήματα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, αφού οι καταναλωτές θέλουν να προλάβουν τις καλύτερες προσφορές στα προϊόντα που επιθυμούν.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις που φέτος μπαίνουν πιο δυναμικά στον θεσμό, με αυξημένο, από 15% το 2016 σε 19% το 2017, το ποσοστό των καταστημάτων τα οποία φέτος θα συμμετάσχουν στην Black Friday.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει δύο με τρεις ημέρες πριν τις προωθητικές ενέργειες.

Από τη Μαύρη Παρασκευή στο… μαύρο χιούμορ!

Σύμφωνα με το Cretalive.gr, ο ιδιοκτήτης γραφείων τελετών στο Ηράκλειο Κρήτης, Κώστας Μπουνάκης ανέβασε στο Διαδίκτυο προσφορά 50% για τη Black Friday.

Οι φίλοι του στην ανάρτηση...ζητούν μεγαλύτερες εκπτώσεις, καθώς όπως τον ενημερώνουν σε άλλο γραφείο τελετών η προσφορά αγγίζει το 80%.

Και η απάντησή του στα κρητικά: "Έλα εσύ και ξα μου"!

Δείτε το βίντεο με τον κόσμο που βρίσκεται στις ουρές από τις πρώτες πρωινές ώρες:

Διαβάστε ΕΔΩ όλες τις ειδήσεις για τη Black Friday

Ξημέρωσε η «Μαύρη Παρασκευή» - Δείτε συμβουλές για έξυπνες αγορές

Στο φετινό θεσμό αναμένεται να συμμετάσχουν για πρώτη φορά και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μετά την επιτυχία της περσινής χρονιάς. Aρκετά καταστήματα με αφίσες ενημερώνουν τους καταναλωτές για γενναίες προσφορές.

Η μέρα αυτή, φαίνεται ιδανική για καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν πολύ ακριβά προϊόντα, κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά, με αρχική λιανική τιμή των 800 ευρώ και άνω. Μπορεί δηλαδή να βρουν πολύ ακριβά προϊόντα σε πολύ καλύτερη τιμή. Φυσικά προσφορές που αφορούν σε προϊόντα μικρότερης αξίας είναι εξίσου δελεαστικές.

Δείτε βασικές οδηγίες για έξυπνες και συμφέρουσες επιλογές:

Επενδύστε χρόνο στη wishlist σας. Δεν αρκεί να αποφασίσετε πως θέλετε ένα κινητό ή ένα λάπτοπ –ιδανικά θα πρέπει να έχετε καταλήξει και σε ορισμένα μοντέλα που σας ενδιαφέρουν.

Πέρα από την έρευνα στα μοντέλα που σας ενδιαφέρουν, δείτε και τις προσφορές των καταστημάτων μέσα από τις βιτρίνες, τα newsletter και τις ιστοσελίδες τους.

Σε τι κατάσταση είναι η πιστωτική σας; Καλό θα είναι να το γνωρίζετε, ώστε να ξέρετε και τι περιθώριο έχετε για μεγαλύτερες αγορές.

Η Παρασκευή θα περάσει, οι αγορές σας θα μείνουν. Οπότε φροντίστε να τις έχετε κάνει από αξιόπιστα καταστήματα.

ΕΣΕΕ: Αυξημένη η συμμετοχή των εμπορικών καταστημάτων

Μόλις ένας στους τρεις επιχειρηματίες λιανικού εμπορίου γνωρίζει ότι η ημέρα διεξαγωγής της «Black Friday», είναι η σημερινή (Παρασκευή 24 Νοεμβρίου).

Ωστόσο, το ποσοστό των καταστημάτων τα οποία θα συμμετάσχουν παρουσιάζεται αυξημένο, σε σχέση με το 2016.

Αυτό προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) στους εμπορικούς συλλόγους μέλη της, με στόχο να διερευνήσει τη πρόθεση των εμπορικών επιχειρήσεων στο «θεσμό» της «Black Friday» την 24η Νοεμβρίου, ενώ ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης δεν άφησε ασχολίαστο το γεγονός ότι μετά μόλις ένα χρόνο από την εισαγωγή της Black Friday στην Ελλάδα η διάρκειά της από μία ημέρα επεκτάθηκε σε τρεις, ακόμα και σε εβδομάδα. «Από του χρόνου το πιο πιθανό είναι να την αποκαλούμε Greek black week» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όμως, η αυξητική μεταβολή του ποσοστού συμμετοχής των επιχειρήσεων που προτίθενται να μετέχουν (19% έναντι 15% το 2016), σε συνδυασμό με τη σημαντική μερίδα των αναποφάσιστων επιχειρηματιών (16%) σχετικά με την εν λόγω πρακτική, καταδεικνύει, σύμφωνα με την ΕΣΕΕ, μία τάση μεγαλύτερης αποδοχής του θεσμού.

«Φαίνεται όμως ότι χρειάζεται αρκετό χρόνο ακόμη για να εντυπωθεί στη νοοτροπία καταναλωτών και επιχειρηματιών, με δεδομένο μάλιστα ότι με βάση την περσινή εμπειρία, η εν λόγω προωθητική ενέργεια στην ουσία επίσπευσε τις χριστουγεννιάτικες αγορές των καταναλωτών, συρρικνώνοντας τον εορταστικό τζίρο των Χριστουγέννων σε σημαντικό βαθμό» αναφέρει η συνομοσπονδία, ενώ προσθέτει ότι οι μεγάλες αλυσίδες είναι περισσότερο ταυτισμένες με τις εν λόγω προωθητικές ενέργειες, με αποτέλεσμα να επιδεικνύουν μεγαλύτερο βαθμό προσαρμοστικότητας και ετοιμότητας, εξαιτίας και των μεγαλύτερων περιθωρίων κέρδους που διαθέτουν.


Σχετικές ειδήσεις