Επέτειος Πολυτεχνείου: 751.215 αναγνώστες ενημερώθηκαν από το Newsbomb.gr

Tο Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018, στην επέτειο…

Σοκαριστικό ατύχημα στo Grand Prix του Μακάου: Μονοθέσιο «εκτοξεύτηκε» στις κερκίδες (vid)

H 17χρονη πιλότος, Σοφία Φλόερς, ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα…

Θρίλερ στην Πάτρα: Νεαρός βρέθηκε σε μια λίμνη αίματος στα σκαλιά πολυκατοικίας

Είχε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο

Πολυτεχνείο: Έτσι ξεκίνησαν τα επεισόδια στη Λ. Αλεξάνδρας - Βίντεο ντοκουμέντο

Πολυτεχνείο: Καρέ - καρέ η στιγμή που…

Θανατηφόρο τροχαίο στο Περιστέρι

Τραγωδία στην άσφαλτο εκτυλίχθηκε το βράδυ του…

ΑΔΜΗΕ: «Εξαιρετικά σπάνια» η αστοχία που προκάλεσε το μπλακ-άουτ στην Αθήνα στις 22 Αυγούστου

ΑΔΜΗΕ: «Εξαιρετικά σπάνια» η αστοχία που προκάλεσε το μπλακ-άουτ στην Αθήνα στις 22 Αυγούστου

Σε έκρηξη στο εσωτερικό του διακόπτη στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) Παλλήνης, ενώ αυτός βρισκόταν σε κλειστή θέση και όχι κατά τη διάρκεια κάποιου χειρισμού, οφείλεται η διακοπή ρεύματος στις 22 Αυγούστου, σύμφωνα με την εργαστηριακή ανάλυση που έγινε στο εργαστήριο του ΑΔΜΗΕ, όπως ανακοίνωσε σήμερα (03/09) ο Διαχειριστής.

«Το ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στο εσωτερικό του διακόπτη καθιστούσε ουσιαστικά αδύνατη την ανίχνευση του σφάλματος εκ των προτέρων, ενώ επιβεβαιώνει ότι η αστοχία αποτελεί εξαιρετικά σπάνιο γεγονός, με βάση και τα στατιστικά στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Μεγάλων Ηλεκτρικών Συστημάτων (CIGRE) που διατηρεί βάση δεδομένων για τις βλάβες που εκδηλώνονται στα δίκτυα ηλεκτρισμού», αναφέρει ο ΑΔΜΗΕ.

Κατόπιν τούτου, ο ΑΔΜΗΕ θα προσφύγει σε εξωτερικό εμπειρογνώμονα για να διερευνήσει εάν απαιτούνται περαιτέρω ενέργειες σε σχέση με τον κατασκευαστή του διακόπτη.
Ο ΑΔΜΗΕ υπογραμμίζει επίσης ότι:

- Οι τακτικοί προληπτικοί έλεγχοι για τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς είχαν ολοκληρωθεί στις αρχές του καλοκαιριού, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα.

- Έγιναν έκτακτοι έλεγχοι την περίοδο 24-30 Αυγούστου, από το προσωπικό της Διεύθυνσης Συντήρησης Συστήματος Μεταφοράς στον εξοπλισμό των ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου, Αχαρνών, Κουμουνδούρου, Παλλήνης, Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Λάρισας, Καρδιάς, Αγίου Δημητρίου, Αμυνταίου, Μελίτης, Τρικάλων και Νέας Σάντας. Η επιθεώρηση επεκτάθηκε και στους Υποσταθμούς Δόξας, Λαμίας και Κορίνθου.

Σε καμία περίπτωση δεν εντοπίστηκαν προβλήματα που να απαιτούν άμεσες διορθωτικές κινήσεις. -Αναφορικά με τη συντήρηση του Συστήματος Μεταφοράς, επισημαίνεται ότι τα ποσά που δαπανά ο ΑΔΜΗΕ δεν μειώθηκαν, αλλά αυξήθηκαν την τελευταία διετία. Συγκεκριμένα, οι δαπάνες συντήρησης του Συστήματος Μεταφοράς (περιλαμβανομένων και των βλαβών) διαμορφώθηκαν στα 37,4 εκατ. ευρώ το 2015, στα 39 εκατ. ευρώ το 2016 και στα 39,5 εκατ. ευρώ το 2017.