Συναγερμός: Εξαφανίστηκε 14χρονος στην Αθήνα

Επί ποδός βρίσκονται οι Αρχές για την…

Ολάντ: Σημαντικός ο ρόλος του κ. Παυλόπουλου για την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη

Τον ιστορικής σημασίας ρόλο του Προέδρου της…

Live Chat Ελλάδα-Φινλανδία

Η Εθνική ομάδα θέλει οπωσδήποτε τη νίκη…

Ραγδαία επιδείνωση του καιρού με καταιγίδες και χιόνια! Η ανάλυση του Σάκη Αρναούτογλου (Video)

Ραγδαία θα είναι η επιδείνωση του καιρού,…

Ψηφίστηκαν τα μέτρα για τους πυρόπληκτους της ανατολικής Αττικής και ο μειωμένος ΦΠΑ στα νησιά

Ψηφίστηκαν απόψε από την Ολομέλεια οι Πράξεις…

Πανελλήνιες: Το υπουργείο Παιδείας απαντά γιατί «έκοψε» τα Λατινικά

Πανελλήνιες: Το υπουργείο Παιδείας απαντά γιατί «έκοψε» τα Λατινικά

Απάντηση για το «κόψιμο» των Λατινικών από εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες, έδωσε το υπουργείο Παιδείας.

«Είναι ευρέως αποδεκτό ότι τα Λατινικά όπως διδάσκονται, δεν παίζουν κανέναν εκπαιδευτικό ρόλο πέρα από το να είναι ένα μάθημα που βασίζεται εξολοκλήρου στην αποστήθιση και συμβάλλει σε μία τεχνητή αύξηση των βάσεων του 1ου Επιστημονικού Πεδίου», αναφέρει το υπουργείο Παιδείας σε ανακοίνωσή του.

Όπως συμπληρώνει, δε, «επιπλέον, η διδασκαλία των Λατινικών στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς και μάλιστα με προοπτική εισαγωγικών εξετάσεων είναι αναπόφευκτο να περιορίζεται στην εξέταση σωρείας μορφοσυντακτικών φαινομένων και στην αποστήθιση μικρών κατασκευασμένων κειμένων, με πολύ μικρή σχέση με την πραγματική λατινική γραμματεία. Πέραν όμως του επιστημονικού/παιδαγωγικού προβλήματος, έπρεπε να αντιμετωπιστεί και το εξής πρόβλημα: Η μειωμένη ύλη και η τυποποίηση οδηγούν σήμερα στον μεγάλο αριθμό αριστούχων στο συγκεκριμένο μάθημα και, κατά συνέπεια, στη στρέβλωση των αποτελεσμάτων».

«Η Κοινωνιολογία, αντίθετα, είναι ένα γνωστικό αντικείμενο που ενδιαφέρει τους νέους, θέτει θέματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι οι έφηβοι, επεξεργάζεται ζητήματα κοινωνικών δομών και της ιστορικής τους εξέλιξης και συμβάλλει, με ορισμένες από τις θεωρητικές επεξεργασίες στη γνώση καταστατικών στοιχείων του Δυτικού (και όχι μόνον) πολιτισμού» καταλήγει.