Πληρωμένη απάντηση σε...ευρώ

"Διαφημιστικό τρικ'', με δήθεν επιστροφή της Ελλάδας στη...δραχμή, πήγε να κάνει μια γερμανική εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων...
"Διαφημιστικό τρικ'', με δήθεν επιστροφή της Ελλάδας στη...δραχμή, πήγε να κάνει μια γερμανική εταιρία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, αλλά πήρε...πληρωμένη απάντηση σε...ευρώ! «Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της εταιριας Sixt. Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδη στην εφημερίδα,  Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, ο  Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο, κ. Παντελής Παντελούρης, απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση, στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση". "Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης. Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν, κατα το ΑΠΕ,  ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.