#digitales και οι βασικοί πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας το 2018

#digitales και οι βασικοί πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας το 2018
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Κάλεσμα σε ουσιαστικό διάλογο απηύθυνε την περασμένη Τρίτη η BGM OMD, με τη διεξαγωγή της ημερίδας που αφορούσε στα #digitales.

Οι δυο βασικοί πυλώνες της digital marketing επικοινωνίας του 2018 βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης, που δεν είναι άλλοι από τις κύριες τάσεις «Data & Targeting, Content & Engagement».

Το δίκτυο της OMD εκπροσώπησε ως ομιλητής ο Mark Oben-Pepra, Managing Partner της OMD International, καθώς και ο Αναπληρωτής Διευθυντής των Programmatic Solutions Alexis Wrightson. Ο Επικεφαλής των πωλήσεων της πλατφόρμας Doubleclick της Google, Damian Huba μίλησε για τη νέα εποχή του programmatic, ενώ ο Επικεφαλής Client Solutions του Facebook Pawel Panawa αναφέρθηκε στον τρόπο μέτρησης της αποτελεσματικότητας των μεγεθών που έχουν πραγματική αξία στον κόσμο της επικοινωνίας μέσω κινητών τηλεφώνων.

Ο Mark Oben-Pepra, μιλώντας στο Cnn Greece σημείωσε: «Υπάρχει μία πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία μπροστά μας. Δυστυχώς, πολλοί άνθρωποι δεν τη βλέπουν με αυτό τον τρόπο, αλλά τη θεωρούν απειλή για τις επιχειρήσεις τους. Αν δεν εξελιχθούν, τότε μπορεί να μετατραπεί σε μία πραγματική απειλή και σε έναν σημαντικό κίνδυνο για τη μελλοντική τους επιτυχία. Αυτό που ήδη κάνει και θα συνεχίσει να κάνει ο Όμιλος OMD για τους πελάτες του, είναι να “ξεκλειδώσει” αυτή την ευκαιρία. Το νέο ψηφιακό περιβάλλον και η τεχνολογία μάς επιτρέπουν να σκεφτόμαστε περισσότερο πώς το content marketing, ο προγραμματισμός και το retail marketing μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να αποδείξουμε την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ και τη συμβολή του στις εταιρείες. Αυτό είναι το μέλλον του Ομίλου OMD και το μέλλον του μάρκετινγκ».

12 copy

Ο Mark Oben-Pepra, Managing Partner της OMD International

Όσον αφορά στις συνιστώσες του «επιτυχημένου marketing», ο Mark Oben-Pepra υπογράμμισε: «Πολλές κατηγορίες marketing, όπως το native και το content marketing, θα κορυφωθούν και θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον μας βραχυπρόθεσμα, δείχνοντάς μας πώς μπορούμε να προχωρήσουμε παρακάτω. Μακροπρόθεσμα όμως, το επιτυχημένο μάρκετινγκ θα προκύψει από τη συνεχή ενσωμάτωση όλων αυτών των νέων πλατφορμών που εμφανίζονται. Ένα native κείμενο μπορεί να έχει εξαιρετικό περιεχόμενο, όμως δεν αποτελεί επανάσταση στο μάρκετινγκ. Για να έχει αποτέλεσμα για τον πελάτη, θα πρέπει να ενσωματωθεί στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου. Η OMD θα προσφέρει στους πελάτες της λύσεις που θα εστιάζουν στα “θέλω” του κοινού. Γνωρίζοντας σε βάθος τις ανάγκες του κοινού, μπορούμε να οδηγηθούμε σε ισχυρά σχέδια με σημαντικό επιχειρηματικό αντίκτυπο» κατέληξε ο ίδιος.

Εκ μέρους της BGM OMD ο κ. Στέλιος Σπυρίδης, μιλώντας στο CNN Greece σχολίασε σχετικά με τα #Digitales: «Νομίζω ότι βρισκόμαστε σε ένα σημείο στο οποίο η κοινωνία και η αγορά της Ελλάδας αλλάζουν ριζικά μέσω του digital. Ωριμάζουν πάρα πολλά πράγματα, οπότε καλό είναι αυτά που αρχίζουν επιτέλους να είναι σαφή να τα δούμε και να προσαρμοστούμε, εμείς και οι πελάτες μας, αντλώντας την εμπειρία από το εξωτερικό αλλά και από το δίκτυό μας».

Όσον αφορά στην αγορά και τους καταναλωτές, ο ίδιος πρόσθεσε: «Η αγορά είναι σε μία στάση αναμονής αυτή την περίοδο, πιθανόν να είναι τα πράγματα την ερχόμενη χρονιά λίγο καλύτερα ή -στη χειρότερη των περιπτώσεων- απλά στάσιμα. Οι καταναλωτές μέρα με τη μέρα είναι όλο και πιο έτοιμοι όλο και πιο ενεργοί, όλο και πιο ουσιαστικοί, στις αλλαγές που επιφέρει η τεχνολογία. Οι πελάτες θέλουν και προσπαθούν, όμως τα agencies πρέπει να τους βοηθήσουν και να τους καθοδηγήσουν».

13 copy

Την εκδήλωση πλαισίωσαν με εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ομιλίες o Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Ελλάδας, Σπύρος Ζαβιτσάνος, o οποίος μίλησε για τη μέτρηση της απόδοσης στο «ενιαίο κοινό» όλων των ψηφιακών μέσων, ο Digital Director της BGM OMD, Πέτρος Λυτρίβης ο οποίος κάλυψε το θέμα “moment marketing”, ενώ ο Νάσος Παπαχριστοφόρου, Client Services Director μαζί με τον Κώστα Δαλιάνη Associate Creative Director του Όμιλου Επικοινωνίας BBDO, ενέπνευσαν όλους όσοι παρευρέθησαν με το μοναδικό τρόπο που η 360ο επικοινωνία απαντάει στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών! Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν από τη κα Κατερίνα Σιδέρη, Γενική Διευθύντρια της BGM OMD.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία BGM OMD μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.bgmomdgreece.gr

PHOTO GALLERY