ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί η Omnichannel προσέγγιση είναι η άμυνα της επιχείρησης σε ένα νέο lockdown

Γιατί η Omnichannel προσέγγιση είναι η άμυνα της επιχείρησης σε ένα νέο lockdown

Η δημοτικότητα των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και πωλήσεων ήταν σε άνοδο τα τελευταία χρόνια, αλλά χρειάστηκε ένα γεγονός όπως είναι τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας του COVID-19 και το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων προκειμένου να αναδειχθεί περισσότερο η σημασία τους για μία σύγχρονη επιχείρηση. 

Τα αποτελέσματα είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά: σύμφωνα με το πρόσφατο eCommerce Report της ContactPigeon, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου αύξησε τους συνολικούς της τζίρους κατά 61%, ενώ παράλληλα το μέσο καλάθι παραγγελίας αυξήθηκε κατά 31%.

Παράλληλα, δεν είναι τυχαίο ότι οι εταιρείες που είχαν ήδη ασχοληθεί με την online επικοινωνία και το online εμπόριο ήταν εκείνες που κατέγραψαν τις μικρότερες απώλειες. Και μεταξύ των τελευταίων, εκείνες που πήγαν ακόμη καλύτερα δεν ήταν άλλες από αυτές που είχαν ήδη υιοθετήσει μία διακαναλική (Omnichannel) προσέγγιση.

Η αποκαλούμενη omnichannel προσέγγιση δεν είναι μία καινούργια τάση. Ουσιαστικά πρόκειται για μία συνολική στρατηγική κατά την οποία μία επιχείρηση αξιοποιεί όλα τα κανάλια επικοινωνίας που διαθέτει (φυσικά και ψηφιακά) και επιδιώκει να προσφέρει μία -όσο το δυνατόν- πιο κοινή εμπειρία στους πελάτες της.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr