ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς τα contact centers σώζουν ζωές και βοηθούν τις εταιρείες να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους

Πώς τα contact centers σώζουν ζωές και βοηθούν τις εταιρείες να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες τους

Στις μέρες μας, το να είναι κανείς κοντά στους πελάτες του, είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Καθώς ο κόσμος προσαρμόζεται στην πανδημία του COVID-19, οργανισμοί κάθε μεγέθους προσπαθούν να διαχειριστούν την αυξανόμενη ζήτηση για εξυπηρέτηση πελατών και παράλληλα να διατηρήσουν το προσωπικό τους ασφαλές. Ίσως ακούγεται σαν γρίφος που είναι αδύνατο να επιλυθεί. Ωστόσο, οι σύγχρονες τεχνολογίες για τα τηλεφωνικά κέντρα (contact centers) προσφέρουν μια λύση που πραγματικά αποδίδει.

Για παράδειγμα, ο Δήμος του Ελσίνκι συνεργάστηκε με τοπικές ενορίες και φιλανθρωπικές οργανώσεις, προκειμένου οι τελευταίες να έρθουν προληπτικά σε επικοινωνία με 80.000 ηλικιωμένους κατοίκους ώστε να βεβαιωθούν για την κατάστασή τους εν μέσω της κρίσης του COVID-19. Ο «άθλος» αυτός έπρεπε να ολοκληρωθεί πολύ γρήγορα, ώστε να αποφευχθούν απώλειες ζωών.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr