ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τι κάνει μία εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων σε μία έκθεση τεχνολογίας;

Τι κάνει μία εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων σε μία έκθεση τεχνολογίας;

Μία τάση που παρατηρείται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια -ακόμη και πριν την πανδημία του κορωνοϊού που έδωσε ώθηση στον αποκαλούμενο ψηφιακό μετασχηματισμό των… πάντων- είναι η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και οι δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρει το Διαδίκτυο προκειμένου να βελτιωθεί η εμπειρία των καταναλωτών. Κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι για τις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Procter & Gamble (P&G), οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι ένας τομέας στον οποίο δίνουν όλο και περισσότερο έμφαση.

Για όσους ασχολούνται με τον τομέα των ψηφιακών τεχνολογιών, η CES, η οποία πραγματοποιείται στις αρχές κάθε χρόνου, είναι η μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου. Μέχρι και πέρσι, πραγματοποιείτο στο Λας Βέγκας αλλά φέτος, λόγω των ειδικών συνθηκών, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά . Αυτό δεν εμπόδισε πολλές εταιρείες να συμμετάσχουν και να παρουσιάσουν τις καινοτόμες προσεγγίσεις. Εταιρείες που δεν προέρχονται μόνο από το χώρο της τεχνολογίας αλλά και επιχειρήσεις που προσπαθούν να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες προκειμένου να επιλύσουν ζητήματα στην καθημερινότητα των ανθρώπων.

Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η P&G, η οποία δίνει το παρών στη CES από το 2019 και φέτος δημιούργησε ένα πλήρες ψηφιακό περίπτερο με την επωνυμία “P&G LifeLab Everyday”. Πρακτικά, επρόκειτο για ένα ψηφιακό χώρο όπου ο επισκέπτης, παίρνοντας τη μορφή ενός avatar, μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ανθρώπους της P&G με σκοπό να απαντήσουν στις απορίες του, αλλά και να παρακολουθήσει εξαιρετικά ενδιαφέροντα videos για νέα προϊόντα αλλά και καμπάνιες της εταιρείας, εκ των μεγαλύτερων παγκοσμίως στο χώρο των καταναλωτικών ειδών και γνωστή για πολυάριθμα brands που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας.

Η P&G έχει μία ιστορία άνω των 180 ετών που χαρακτηρίζεται από πολλά καινοτόμα προϊόντα. Η καινοτομία αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρείας και είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με την P&G, «ο επαναπροσδιορισμός των εμπειριών και η κάλυψη των προσδοκιών των καταναλωτών είναι το σήμα κατατεθέν της καινοτομίας της εταιρείας».

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr