Ψηφιακή ωριμότητα: Ποιοι είναι οι τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες σήμερα

CNN.gr

Ψηφιακή ωριμότητα: Ποιοι είναι οι τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες σήμερα

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού και της αυτοματοποίησης κάθε σύγχρονη εταιρεία παρακολουθεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, σε μία προσπάθεια να προσαρμοστεί και να διαπρέψει στη νέα αυτή ψηφιακή πραγματικότητα.

Η αλήθεια είναι, ωστόσο, πως οι εξελίξεις και δη ο ψηφιακός μετασχηματισμός, βρήκαν τις περισσότερες εταιρείες απροετοίμαστες και για την ακρίβεια, ψηφιακά ανώριμες. Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, λοιπόν, το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα το θέμα της ψηφιακής ωριμότητας των σύγχρονων επιχειρήσεων βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων. Αποτελεί ένα «φλέγον» ζήτημα που συνδέεται άμεσα με το μέλλον πολλών κλάδων και αφορά σε πολλούς και διαφορετικούς εργασιακούς τομείς.

Η επιτυχημένη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Πράγματι, παρά το γεγονός ότι η πλειονότητα των εταιρειών σήμερα ευελπιστεί πως θα είναι ψηφιακά ώριμη μέχρι το 2020, πρέπει να σημειωθεί πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν μπορεί να λάβει χώρα εν μία νυκτί. Κυρίως, όμως, δεν δύναται να γίνει πραγματικότητα δίχως προσπάθεια και στοχευμένες αλλαγές σε συγκεκριμένους τομείς. Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως για κάθε εταιρεία το «κλειδί» -ή ο κατάλληλος συνδυασμός»- για την πλέον ομαλή και επιτυχημένη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή διαφέρει. Αυτό σημαίνει πως στην περίπτωση του υπερκερασμού της ψηφιακής ανωριμότητας, το μοντέλο «one size fits all» δεν λειτουργεί.


Ποιοι είναι, λοιπόν, οι τομείς στους οποίους αξίζει να επενδύσουν και να εστιάσουν οι εταιρείες σήμερα, προκειμένου να θεωρούνται ψηφιακά ώριμες; Με ποιον τρόπο μπορούν οι σύγχρονοι οργανισμοί να μυήσουν αποτελεσματικά το εργατικό τους δυναμικό στις νέες τεχνολογίες; Πώς μπορεί, άραγε, μία εταιρεία να μάθει αν είναι έτοιμη για την ψηφιακή εποχή και ποια είναι τα βήματα που αξίζει να κάνει για να εξελιχθεί;

Τα παραπάνω ερωτήματα απασχολούν σήμερα πολλούς εργοδότες σε Ελλάδα και εξωτερικό, οι οποίοι αναζητούν άμεσες λύσεις, προκειμένου να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να ωριμάσουν… ψηφιακά. Και αν μη τι άλλο, το γεγονός αυτό καταδεικνύει πως όλοι κατανοούν και αντιλαμβάνονται πλέον την αξία και τη δύναμη του ψηφιακού μετασχηματισμού, τόσο για τους πελάτες, όσο για τις εταιρείες και τους εργαζόμενούς τους -οι οποίοι και καθίστανται αναμφίβολα περισσότερο ανταγωνιστικοί.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

DPG NETWORK

TOP ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ened ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΔ Monetized by DPG Digital Media ©2010-2019 Newsbomb.gr - All rights reserved