Alpha Bank: Επικέντρωση στην περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Newsroom Newsroom

Alpha Bank: Επικέντρωση στην περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Η εμπειρία του πελάτη και η περαιτέρω βελτίωση αυτής αποτελεί τον βασικό στόχο που έχει θέσει η Alpha Bank, όσον αφορά στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, όπως εξηγεί στο CNN Greece ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής, Chief Digital Officer & Retail Banking Products της Alpha Bank.

Σύμφωνα με τον κ. Χαραλαμπίδη, οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις ψηφιακές τραπεζικές υπηρεσίες, κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι ο αριθμός των ενεργών χρηστών e-banking, για το σύνολο της ελληνικής τραπεζικής αγοράς, έχει ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια.

Ειδικότερα στην Alpha Bank το 2018, οι ενεργοί χρήστες του web banking αυξήθηκαν περισσότερο από 20%, ενώ αντίστοιχα στο mobile banking το ποσοστό αύξησης των ενεργών χρηστών ξεπέρασε το 50%.

Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

DPG NETWORK

ened ΜΕΛΟΣ ΕΝΕΔ Monetized by DPG Digital Media ©2010-2019 Newsbomb.gr - All rights reserved