Επέτειος Πολυτεχνείου: 751.215 αναγνώστες ενημερώθηκαν από το Newsbomb.gr

Tο Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018, στην επέτειο…

Σοκαριστικό ατύχημα στo Grand Prix του Μακάου: Μονοθέσιο «εκτοξεύτηκε» στις κερκίδες (vid)

H 17χρονη πιλότος, Σοφία Φλόερς, ανέπτυξε υπερβολική ταχύτητα…

Θρίλερ στην Πάτρα: Νεαρός βρέθηκε σε μια λίμνη αίματος στα σκαλιά πολυκατοικίας

Είχε πολλαπλά τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο

Πολυτεχνείο: Έτσι ξεκίνησαν τα επεισόδια στη Λ. Αλεξάνδρας - Βίντεο ντοκουμέντο

Πολυτεχνείο: Καρέ - καρέ η στιγμή που…

Θανατηφόρο τροχαίο στο Περιστέρι

Τραγωδία στην άσφαλτο εκτυλίχθηκε το βράδυ του…

Τι πρέπει να προσέξετε στη νηστεία της Σαρακοστής

Τι πρέπει να προσέξετε στη νηστεία της Σαρακοστής

Η νηστεία της Σαρακοστής χαρακτηρίζεται από την αποχή κατανάλωσης τρόφιμων ζωικής προέλευσης όπως το κρέας, το ψάρι, τα γαλακτοκομικά και τα αυγά και από την αυξημένη κατανάλωση τροφίμων, όπως όσπρια, λαδερά, θαλασσινά, φρούτα και λαχανικά, ζυμαρικά και ψωμί.

Η διατροφή που ακολουθούμε τη Σαρακοστή θυμίζει κατά πολύ τα χαρακτηριστικά της Μεσογειακής Διατροφής και είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για τον οργανισμό. Μελέτες έχουν δείξει πως τα άτομα που νηστεύουν παρουσιάζουν μειωμένα επίπεδα λιποπρωτεϊνών και ουρικού οξέος καθώς και χαμηλότερα ποσοστά παχυσαρκίας. Επίσης, η νηστεία φαίνεται να καταπολεμά και την κατάθλιψη.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr