Τροφές με άμυλο: Πότε βλάπτουν τη στοματική υγεία

Τροφές με άμυλο: Πότε βλάπτουν τη στοματική υγεία

Αν θέλετε να προστατεύσετε τη στοματική σας υγεία πρέπει να προτιμάτε τους υδατάνθρακες από δημητριακά ολικής άλεσης και να αποφεύγετε τους κατεργασμένους υδατάνθρακες.

Παρότι δεν υπάρχει σχέση μεταξύ της συνολικής ποσότητας των τροφών με άμυλο που καταναλώνει κανείς και της εξασθένησης των δοντιών, έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας δείχνει ότι η κατανάλωση πολλών κατεργασμένων αμυλούχων τροφίμων αυξάνουν τον κίνδυνο τερηδόνας, επειδή όταν αποδομούνται στο στόμα μετρατρέπονται σε σάκχαρα από την αμυλάση που περιέχει το σάλιο.

Η έκθεση βασίστηκε σε ανασκόπηση 33 μελετών για το άμυλο και τη στοματική υγεία και δείχνει ακόμη ότι υπάρχει χαμηλότερος κίνδυνος καρκίνου της στοματικής κοιλότητας από την κατανάλωση αμυλούχων τροφών ολικής άλεσης και ότι τα δημητριακά ολικής άλεσης προσφέρουν προστασία από την ουλίτιδα.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr