ΥΓΕΙΑ

Εύκολα tips για να κρατήσουμε τα παιδιά ενυδατωμένα και το καλοκαίρι

Εύκολα tips για να κρατήσουμε τα παιδιά ενυδατωμένα και το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι είναι εδώ και η καλή ενυδάτωση είναι ακόμα περισσότερο επιτακτική για μικρούς και μεγάλους.

Σε ό,τι αφορά τα παιδιά δεν πρέπει να περιμένουμε να παραπονεθούν ότι διψούν, γιατί αυτό σημαίνει ότι είναι ήδη αφυδατωμένα κατά τουλάχιστον 3%.

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι πέρα από την ικανοποίηση του αισθήματος δίψας, το νερό αποτελεί ένα μηχανισμό διατήρησης της θερμοκρασίας του σώματος, μεταφέρει υγρά και θρεπτικά συστατικά, βοηθά στην πέψη και στη γνωστική λειτουργία και συμβάλλει στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους.

Για να καταλάβουμε πότε ένα παιδί έχει αφυδατωθεί πέρα από τη δίψα, τα σκουρόχρωμα ούρα, η ζάλη και ο λήθαργος είναι μερικά από τα σημάδια της αφυδάτωσης.

Ο παρακάτω πίνακας μας πληροφορεί σχετικά με τις ανάγκες των παιδιών σε υγρά ανάλογα με την ηλικία και το φύλο.

Ας δούμε παρακάτω μερικά tips για να κρατήσουμε τα παιδιά ενυδατωμένα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αυξάνουμε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή των παιδιών

Το σκέτο νερό δεν αποτελεί το μοναδικό μέσο ενυδάτωσης, καθώς πολλά φρούτα και λαχανικά έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Προσφέρουμε καρπούζι, φράουλες, μπρόκολο, σέλινο, αγγούρια και άλλα φρούτα και λαχανικά στα κυρίως γεύματα και ως snack, ενώ οι 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών παραμένουν ο ημερήσιος στόχος.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr