ΥΓΕΙΑ

Τα αμύγδαλα στη διατροφή των παιδιών: Οκτώ οφέλη & δύο συνταγές για καθημερινά σνακ (vid)

Τα αμύγδαλα στη διατροφή των παιδιών: Οκτώ οφέλη & δύο συνταγές για καθημερινά σνακ (vid)

Γιατί είναι σημαντικό να εντάξετε τα αμύγδαλα στη διατροφή των παιδιών; 

Η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ σημαντική για την υγεία και την ανάπτυξη των παιδιών.

Καθημερινά, μέσω των τροφών που καταναλώνουν, προσλαμβάνουν όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για την σωματική και εγκεφαλική ανάπτυξή τους. Οι ξηροί καρποί έχουν πολλά οφέλη για την υγεία. Τα αμύγδαλα πιο συγκεκριμένα, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως μαγνήσιο, ασβέστιο και φυτικές ίνες. Επίσης, αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης E, πρωτεΐνης, καλίου, φωσφόρου, σιδήρου και μονοακόρεστων λιπαρών οξέων.

Τα αμύγδαλα είναι ωφέλιμα όχι μόνο για τους μεγάλους αλλά και για τα παιδιά. Δείτε παρακάτω αναλυτικά τα οφέλη από την κατανάλωση αμυγδάλων για τα παιδιά:

Ενισχύει την ανάπτυξη των οστών
Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε φώσφορο και ασβέστιο τα οποία συμβάλλουν στην υγιή ανάπτυξη των οστών του παιδιού. Επίσης η κατανάλωση αμυγδάλων μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης οστεοπόρωσης στο μέλλον.

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που θωρακίζουν τον οργανισμό και τον προστατεύουν από ιώσεις και μολύνσεις.

Συμβάλλει στην εγκεφαλική ανάπτυξη
H ριβοφλαβίνη και η L-καρνιτίνη συμβάλλουν στην σωστή ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών και το αμύγδαλο περιέχει και τα δύο αυτά θρεπτικά συστατικά σε υψηλή ποσότητα.

Δίνει ενέργεια
Τα αμύγδαλα είναι πλούσιες πηγές μαγγανίου, χαλκού και ριβοφλαβίνης και διατηρούν το ρυθμό μεταβολισμού παράγοντας ενέργεια.

Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr