ΥΓΕΙΑ

Sleep wellness: Πώς να οργανώσεις το δωμάτιό σου για να κοιμάσαι στο εξής καλύτερα

Sleep wellness: Πώς να οργανώσεις το δωμάτιό σου για να κοιμάσαι στο εξής καλύτερα

Ήταν πίσω στα μέσα του περασμένου μήνα όταν, κάνοντας την καθιερωμένη διαδικτυακή μου αναζήτηση για τις τάσεις ευεξίας που θα επικρατήσουν τη χρονιά που διανύουμε, έπεσα πάνω σε μία έννοια που κέντρισε το ενδιαφέρον μου.

Το sleep care είναι το νέο self care, ανέφερε το άρθρο που διάβαζα και σύμφωνα με το οποίο, στη λίστα με τα κορυφαία trends του 2021, περιλαμβάνεται η έννοια του sleep wellness.

Το γιατί το θέμα του καλού ύπνου βρίσκεται τώρα στο προσκήνιο, δεν είναι δύσκολο να το αντιληφθείς. Στη σύγχρονη εποχή, όλο και περισσότεροι είναι οι άνθρωποι οι οποίοι δυσκολεύονται να απολαμβάνουν σε συχνή βάση τα οφέλη του ποιοτικού ύπνου, ενώ ακόμη περισσότεροι ταλαιπωρούνται από αϋπνίες και άλλες υπνικές διαταραχές. Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη σου το γεγονός ότι ο ύπνος είναι κάτι περισσότερο από πολύτιμος για τη σωματική και πνευματική σου υγεία, δεν είναι δύσκολο να κατανοήσεις γιατί είναι σημαντικό να κάνεις ό,τι περνά από το χέρι σου, για να κοιμάσαι καλά, κάθε βράδυ.

Στη δική μου περίπτωση, ο ύπνος ήταν ένα θέμα που με προβλημάτιζε τους τελευταίους μήνες. Από τη μία πλευρά το καθημερινό μου άγχος και από την άλλη, οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας, η τηλεργασία, το σκρολάρισμα στα social media αργά τη νύχτα και φυσικά, οι online σειρές. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ωστόσο, παρά τις αλλαγές που έκανα στην -ήδη- wellness καθημερινότητά μου, η σχέση μου με τον ύπνο, εξακολουθούσε να είναι ταραχώδης. Με λίγα λόγια, συνέχισα να ξυπνάω κάθε λίγο και λιγάκι τη νύχτα, δυσκολευόμουν απίστευτα να αποκοιμηθώ και ξυπνούσα, νιώθοντας συχνά πιο κουρασμένη από το προηγούμενο βράδυ. Τι και αν άρχισα να πίνω κάθε νύχτα χαλαρωτικά ροφήματα; Τι και αν «κατέβασα» sleep apps στο κινητό μου; Ο παφλασμός των κυμάτων δεν ήταν αρκετός για να με παίρνει ο ύπνος, την ώρα που ήθελα.

Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr

TAGS