H Mercedes στο Super Bowl

H Mercedes στο Super Bowl
Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ένας άτυπος διαγωνισμός ανάμεσα στις βιομηχανίες αυτοκινήτου για την καλύτερη τηλεοπτική διαφήμιση...

Είναι το κύρος, είναι η αγορά, είναι κυρίως η κορυφαία αθλητική διοργάνωση των Η.Π.Α. Ο τελικός του Super Bowl τερματίζει τον πόλεμο των ομάδων του NFL και ξεκινά τον πόλεμο των αυτοκινητοβιομηχανιών για μισό λεπτό τηλεθέασης.

Φέτος τη «μάχη» κέρδισε η Mercedes η οποία μπήκε στο… παιχνίδι για πρώτη φορά αγοράζοντας 1 λεπτό. Η γερμανική εταιρία είχε σαν πρόσωπο στο μονόλεπτο σποτ της, τον hip hop τραγουδιστή Π.Ντάντι. Σαν πρωταγωνιστές της τα αυτοκίνητα των 125 χρόνων της.Στο φιλμ αποκαλύπτονται 2 νέα μοντέλα (η C 63 AMG Coupe και η SLS AMG Roadster).

Για την προβολή του σποτ η Mercedes πλήρωσε 6.000.000 δολάρια ενώ δεν έγινε γνωστό το κόστος της δημιουργίας του. Τα γυρίσματα έγιναν στη Νεβάδα. Εκεί φτιάχτηκε το προάστιο, η έρημος αλλά και αρκτικό τοπίο. Για να δημιουργηθεί το τελευταίο το συνεργείο άπλωσε 40 τόνους πάγου.
 

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ