ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Aprilia Tuono V4R ABS: Έχει τη δύναμη στο DNA του

Aprilia Tuono V4R ABS: Έχει τη δύναμη στο DNA του

Οι επιδόσεις ενός superbike με την ευελιξία ενός naked. Μετά τη δημιουργία της καλύτερης superbike, η Aprilia φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία των supersportnaked μοτοσυκλετών με το νέο TuonoV4R.

Ένα μοντέλο πέρα και από τα πιο τρελά όνειρα του πιο ενθουσιώδη hardcore αναβάτη, εκείνου που αν ήταν δυνατόν θα ήθελε να οδηγεί μια racing μοτοσυκλέτα ακόμα και για την καθημερινή του μετακίνηση.

Γι 'αυτούς τους αναβάτες, αλλά και για όλους εκείνους που έχουν τη δύναμη στο αίμα τους, η Aprilia έχει δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα με το αδάμαστο πνεύμα του RSV4. Σχεδιασμένη για έντονες επιταχύνσεις, για να στρίβει με ευκολία σε κάθε στροφή και να καταπίνει κάθε ευθεία.

Με βάση τη μοτοσυκλέτα που κυριάρχησε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike, η Aprilia δημιούργησε την πιο πληθωρική naked μοτοσυκλέτα. Κινητήρας V4 με 170 ίππων, προηγμένο πλαίσιο, ηλεκτρονικό πακέτο διαχείρισης δύναμης (aprc) για να προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε οδηγού, προσφέροντας τα μέγιστα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

Ως αυθεντική naked μοτοσυκλέτα, το TuonoV4 φοράει μόνο τα απολύτως απαραίτητα και έχει σε κοινή θέα το V4 κινητήρα του, όπως και το πλαίσιο διπλής δοκού τονίζοντας έτσι όχι μόνο τις μηχανικές του αρετές αλλά και το πολύ καλό φινίρισμα.

Η επιθετικότητα του νέου naked ενισχύεται και από το νέο ρύγχος του φέρινγκ με τους δύο κατοπτρικούς προβολείς, που ταιριάζει στο στυλ κα το χαρακτήρα μιας μοτοσυκλέτας 170 ίππων.

Το TuonoV4R μοιράζεται την ίδια ουρά, σέλα, ρεζερβουάρ και πλαϊνά με τη μοτοσυκλέτα που κέρδισε δύο παγκόσμιους τίτλους στο WSBK, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική φόρμα, ένα από τα καλύτερα δείγματα της βενετσιάνικης φίρμας, που καταφέρνει να συνδέσει την ομορφιά με τη λειτουργικότητα. Την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Aprilia φανερώνει και η άριστη πληροφόρηση κατά την οδήγηση που προσφέρει η μοτοσυκλέτα στον αναβάτη, μέσω των τριών σημείων επαφής - σέλας, μαρσπιέ και τιμόνι.

Ο αναβάτης, έρχεται σε επαφή, μέσω ενός joystick, με το APRC (ApriliaPerformanceRideControl), το δεύτερης γενιάς ηλεκτρονικό πακέτο δυναμικού ελέγχου, που αναπτύχθηκε από την Aprilia για να βοηθήσει τους οδηγούς να φτάσουν τα όρια τους κατά την οδήγηση. Όλα αυτά, με πολύ απλό χειρισμό, επιτρέποντας την προσαρμογή του TuonoV4R σε κάθε απαίτηση του μοτοσυκλετιστή, σε κάθε οδηγικό στυλ ή συνθήκες.

Το πακέτο aPRC περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης aTC (ApriliaTractionControl), που ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα, για έλεγχο της ολίσθησης κατά την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής, σε σχέση με τη γωνία κλίσης και το άνοιγμα του γκαζιού, το aWC (ApriliaWheelieControl) που βοηθά στον έλεγχο ακόμα και στις πιο ακραίες αντιδράσεις επιτάχυνσης επαναφέροντας ομαλά και σταδιακά τον μπροστινό τροχό πίσω στο έδαφος, το aQS (ApriliaQuickShift) το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία αλλαγή ταχύτητας χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού ή τη χρήση του συμπλέκτη, και τέλος το aLC (ApriliaLaunchControl), την πιο συναρπαστική ανάμεσα στις τέσσερις λειτουργίες.

Με το ταυτόχρονο πάτημα των δύο κουμπιών στο joystick, στα αριστερά του τιμονιού, το σύστημα «οπλίζεται». Από εκείνη τη στιγμή, και τα 170 άλογα του κινητήρα είναι έτοιμα να εκσφενδονίσουν το TuonoV4R σαν βλήμα, μόλις ο αναβάτης απελευθερώσει το συμπλέκτη, αφήνοντας την εκπληκτική δύναμη να περάσει στην άσφαλτο μέσα από κάθε διαθέσιμο τετραγωνικό χιλιοστό του 190/50 πίσω ελαστικού.

Η νέα nakedApriliaείναι εξοπλισμένη με πολύ καλά περιφερειακά: φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες και πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών (220 χιλ. πίσω), ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης, ελαφρύτερες κατά 2 κιλά σε σχέση με αυτές που φορά το RSV4R, ανάποδο πιρούνι Sachs 43 χιλιοστών, με επικάλυψη νιτριδίων τιτανίου για μειωμένες τριβές, αμορτισέρ Sachs με δοχείο αζώτου «PiggyBack» με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ επίσης ρυθμιζόμενο είναι και το μήκος του, που επιτρέπει να ταιριάζει το στήσιμο της μοτοσυκλέτας σε διαφορετικά στυλ οδήγησης ή για χρήση με συνεπιβάτη.