Η «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη» είναι γεγονός

Ιδρύθηκε Δημοτική Κίνηση με την επωνυμία «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη 2010», στην...

Ιδρύθηκε Δημοτική Κίνηση με την επωνυμία «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη 2010», στην οποία μετέχουν όλοι όσοι συμφωνούν με το πρόγραμμα της παράταξης «Πρωτοβουλία για τη Θεσσαλονίκη», που κατέβηκε στις εκλογές του Νοεμβρίου με επικεφαλής τον Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος εκλέχθηκε δήμαρχος.

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η ιδρυτική συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης, στην αίθουσα του πρώην κινηματογράφου «Αλέξανδρος».Στην ομιλία του ο δήμαρχος επισήμανε ότι ο στόχος της δημιουργίας της Κίνησης είναι η ώσμωση των δυνάμεων, οι οποίες στήριξαν την υποψηφιότητα του. Η Κίνηση θα έχει ισχυρό λόγο και γνώμη, αλλά δεν θα είναι ούτε αντιπολίτευση ούτε χειροκροτητής της διοίκησης του Δήμου και σε αυτήν έχουν θέση όλοι οι πολίτες.

Ο κ. Μπουτάρης, σημείωσε ότι στις αυτοδιοικητικές εκλογές την υποψηφιότητα του στήριξαν το ΠΑΣΟΚ και η Δημοκρατική Αριστερά, ενώ πρόσθεσε πως τα μέλη και στελέχη αυτών των κομμάτων που συμμετέχουν στην Κίνηση διατηρούν την κομματική τους ταυτότητα.

Σχετικά με την κατάσταση στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ο Γ. Μπουτάρης, υπογράμμισε πως «έχουμε συναίσθηση της ευθύνης μας. Κάποιες διαδικασίες του Δήμου λειτουργούν για να λειτουργούν και όχι για να εξυπηρετούν τους πολίτες. Το σύστημα δεν παίρνει βελτιώσεις γι' αυτό θα το αλλάξουμε».

Στην ιδρυτική συνέλευση παραβρέθηκαν ο υφυπουργός Μεταφορών, Σπύρος Βούγιας, ο γραμματέας της Περιφερειακής Επιτροπής Κεντρικής Μακεδονίας του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Γεράκης, ο γραμματέας της Ν.Ε. Α΄Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπαστεργίου, στελέχη της Δημοκρατικής Αριστεράς, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, αντιδήμαρχοι και ο δημοτικός σύμβουλος, Χρήστος Μάτης, που ήταν υποψήφιος δήμαρχος με τους Οικολόγους, ο οποίος δήλωσε πως προσκλήθηκε και πήγε για να ακούσει.

Σε δηλώσεις το περιθώριο της εκδήλωσης, ο Γ. Μπουτάρης αναφέρθηκε στις προσπάθειες του Δήμου για εξάλειψη του διπλοπαρκαρίσματος των αυτοκινήτων. Όπως είπε, η επιδίωξη είναι οι οδηγοί απορριμματοφόρων και αστικών λεωφορείων, που δεν μπορούν να περάσουν από τα διπλοπαρκαρισμένα, να φωτογραφίζουν τα εν λόγω αυτοκίνητα και με βάση τις φωτογραφίες να κόβονται κλήσεις, όμως εξετάζεται αν αυτό είναι νόμιμο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ