Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

«Καταστροφική ηλιακή καταιγίδα θα παραλύσει τη Γη»
Για πιθανή καταστροφική ηλιακή καταιγίδα μέσα στο 2013 κάνουν λόγο οι επιστήμονες

Αναφέρουν μάλιστα ότι πιστεύουν ότι θα είναι τόσο ισχυρή ώστε θα παραλύσει κυριολεκτικά το δίκτυο τηλεπικοινωνιών και το ηλεκτρικό ρεύμα στη Γη, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα και ζημιές εκατομμυρίων.

Σύμφωνα με τον θεωρητικό φυσικό Μίτσιο Κάκου, ο οποίος μίλησε στο κοινό στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα στο Ρίνο, είναι αμφίβολο κατά πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει η σύγχρονη τεχνολογία σε μία τέτοια καταστροφική δράση.

Ο Ιάπωνας Κάκου έχει προειδοποιήσει και πιο παλιά για μια πιθανή ηλιακή καταιγίδα που το 2013 θα διακόψει τις τηλεπικοινωνίες, θα παραλύσει την οικονομία, θα προκαλέσει ζημίες τρισεκατομμυρίων Ευρώ, αλλά και μια πιθανή έλλειψη τροφίμων.

«Το 1859, μια γιγάντια ηλιακή καταιγίδα κατέστρεψε τα καλώδια του τηλέγραφου. Σήμερα θα βγάλει εκτός συστήματος τους τηλεπικοινωνιακούς δορυφόρους, ενώ μπορεί να υπάρξουν εξεγέρσεις και ταραχές για τα τρόφιμα αφού δεν θα υπάρχει ψύξη για τη συντήρησή τους, ενώ μπορεί να συντριβούν αεροπλάνα αφού δεν θα λειτουργούν τα ραντάρ» δήλωσε ο Κάκου, και υπενθύμισε την κατάρρευση του ηλεκτρικού συστήματος στο Κεμπέκ του Καναδά το 1989 εξαιτίας μιας μικρής ηλιακής καταιγίδας.

Από την πλευρά τους Βρετανοί ειδικοί της Βασιλικής Ακαδημίας Μηχανικών στο Λονδίνο (Royal Academy of Engineering), υποστηρίζουν ότι μια γιγάντια ηλιακή καταιγίδα θα έθετε σε κίνδυνο τη Μεγάλη Βρετανία, αλλά δεν θα ήταν κατακλυσμική. Οι Βρετανοί ωστόσο δηλώνουν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες μίας τέτοιας καταιγίδας.

Οι ηλιακές καταιγίδες σχηματίζονται όταν ο Ήλιος απελευθερώνει δισεκατομμύρια τόνους σωματιδίων ύλης υψηλής ενέργειας με ταχύτητα εκατομμυρίων χιλιομέτρων την ώρα. Η συχνότητα εμφάνισής τους είναι κάθε 100 ή 200 χρόνια αλλά είναι αδύνατο να προβλεφθούν παρά μόνο 30 λεπτά πριν συμβούν.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Σε τροχιά γύρω από τον Άρη το Maven Σε τροχιά γύρω από τον Άρη το Maven

Το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Maven της NASA το ρομποτικό σκάφος που έχει αποστολή να ξεκινήσει το κυνήγι πληροφοριών που θα δώσουν απαντήσεις για την απώλεια του νερού στον πλανήτη Άρη τερμάτισε το 10μηνο διαστημικό του ταξίδι για να μπει σε τροχιά γύρω από τον Κόκκινο πλανήτη όπως ανακοίνωσε το βράδυ της Κυριακής προς τη Δευτέρα η αμερικανική διαστημική υπηρεσία.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 22/09/2014 07:57
  2. Διαστημόπλοιο-ρομπότ πλησιάζει τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό Διαστημόπλοιο-ρομπότ πλησιάζει τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

Έπειτα από αναβολή 24 ωρών, εξαιτίας των μετεωρολογικών συνθηκών, το μη επανδρωμένο διαστημικό σκάφος Dragon της αμερικανικής εταιρείας SpaceX εκτοξεύθηκε το πρωί της Κυριακής με προορισμό το Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) για την τέταρτη αποστολή ανεφοδιασμού και παράδοσης υλικών.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 21/09/2014 16:39
  3. Το φετινό καλοκαίρι, ήταν το πιο ζεστό στη Γη Το φετινό καλοκαίρι, ήταν το πιο ζεστό στη Γη

Ο φετινός Αύγουστος και γενικότερα το καλοκαίρι του 2014 (τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου) ήταν το πιο ζεστό στην μετεωρολογική ιστορία του πλανήτη μας, από το 1880, σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (ΝΟΑΑ).

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 20/09/2014 18:13
  4. Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά γαλαξίας - νάνος με μαύρη τρύπα - μαμούθ Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά γαλαξίας - νάνος με μαύρη τρύπα - μαμούθ

Αμερικανοί αστρονόμοι ανακάλυψαν ένα ασυνήθιστο ζευγάρι των πιο ακραίων αντιθέσεων: ένας νάνος γαλαξίας που στο κέντρο του έχει μια τερατώδη σε μέγεθος μαύρη τρύπα.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 18/09/2014 09:38
  5. H NASA παρουσίασε τα «ταξί του διαστήματος» H NASA παρουσίασε τα «ταξί του διαστήματος»

Τα διαστημόπλοια νέας γενιάς, τα οποία έχει ονομάσει και «ταξί του διαστήματος» παρουσίασε σήμερα η NASA.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 17/09/2014 22:52

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.