Περιφερειακές εκλογές 2014: Χάνει δύο έδρες ο Τατούλης

Μύκονος-Αυτός είναι πανηγυρισμός: Έτσι γιόρτασε τη νίκη του υποψήφιος (vid)

Ευρωεκλογές 2014: Αγρότες, συνταξιούχοι, νοικοκυρές έκριναν την κάλπη

Δήμος Πειραιά: Όλα τα ονόματα του νέου δημοτικού συμβουλίου

Στην κορυφή η Εύα Καϊλή - Δείτε ποιοι είναι οι 21 νέοι ευρωβουλευτές

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

«Καταστροφική ηλιακή καταιγίδα θα παραλύσει τη Γη»
Για πιθανή καταστροφική ηλιακή καταιγίδα μέσα στο 2013 κάνουν λόγο οι επιστήμονες

Αναφέρουν μάλιστα ότι πιστεύουν ότι θα είναι τόσο ισχυρή ώστε θα παραλύσει κυριολεκτικά το δίκτυο τηλεπικοινωνιών και το ηλεκτρικό ρεύμα στη Γη, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα και ζημιές εκατομμυρίων.

Σύμφωνα με τον θεωρητικό φυσικό Μίτσιο Κάκου, ο οποίος μίλησε στο κοινό στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα στο Ρίνο, είναι αμφίβολο κατά πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει η σύγχρονη τεχνολογία σε μία τέτοια καταστροφική δράση.

Ο Ιάπωνας Κάκου έχει προειδοποιήσει και πιο παλιά για μια πιθανή ηλιακή καταιγίδα που το 2013 θα διακόψει τις τηλεπικοινωνίες, θα παραλύσει την οικονομία, θα προκαλέσει ζημίες τρισεκατομμυρίων Ευρώ, αλλά και μια πιθανή έλλειψη τροφίμων.

«Το 1859, μια γιγάντια ηλιακή καταιγίδα κατέστρεψε τα καλώδια του τηλέγραφου. Σήμερα θα βγάλει εκτός συστήματος τους τηλεπικοινωνιακούς δορυφόρους, ενώ μπορεί να υπάρξουν εξεγέρσεις και ταραχές για τα τρόφιμα αφού δεν θα υπάρχει ψύξη για τη συντήρησή τους, ενώ μπορεί να συντριβούν αεροπλάνα αφού δεν θα λειτουργούν τα ραντάρ» δήλωσε ο Κάκου, και υπενθύμισε την κατάρρευση του ηλεκτρικού συστήματος στο Κεμπέκ του Καναδά το 1989 εξαιτίας μιας μικρής ηλιακής καταιγίδας.

Από την πλευρά τους Βρετανοί ειδικοί της Βασιλικής Ακαδημίας Μηχανικών στο Λονδίνο (Royal Academy of Engineering), υποστηρίζουν ότι μια γιγάντια ηλιακή καταιγίδα θα έθετε σε κίνδυνο τη Μεγάλη Βρετανία, αλλά δεν θα ήταν κατακλυσμική. Οι Βρετανοί ωστόσο δηλώνουν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες μίας τέτοιας καταιγίδας.

Οι ηλιακές καταιγίδες σχηματίζονται όταν ο Ήλιος απελευθερώνει δισεκατομμύρια τόνους σωματιδίων ύλης υψηλής ενέργειας με ταχύτητα εκατομμυρίων χιλιομέτρων την ώρα. Η συχνότητα εμφάνισής τους είναι κάθε 100 ή 200 χρόνια αλλά είναι αδύνατο να προβλεφθούν παρά μόνο 30 λεπτά πριν συμβούν.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

1. Αποδείχθηκε κι επιστημονικά: Οι σκύλοι είναι ζηλιάρηδες Αποδείχθηκε κι επιστημονικά: Οι σκύλοι είναι ζηλιάρηδες

Κάτι που όσοι έχουν σκύλο είχαν ήδη αντιληφθεί, απέδειξαν Αμερικανοί επιστήμονες έπειτα από σχετική έρευνα.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 24/07/2014 11:13
  2. Ανακαλύφθηκαν 83 άγνωστα γονίδια σχετικά με τη σχιζοφρένεια Ανακαλύφθηκαν 83 άγνωστα γονίδια σχετικά με τη σχιζοφρένεια

Σύμφωνα με δημοσίευση στην επιθεώρηση Nature οι επιστήμονες ανακάλυψαν περισσότερα από 80 άγνωστα μέχρι σήμερα γονίδια που αυξάνουν τον κίνδυνο της σχιζοφρένειας.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 19:11
  3. Οι ελέφαντες... διαθέτουν την καλύτερη μύτη Οι ελέφαντες... διαθέτουν την καλύτερη μύτη

Οι ελέφαντες φαίνεται πως διαθέτουν την ανώτερη αίσθηση όσφρησης μεταξύ των ζώων, πέντε φορές καλύτερη από των ανθρώπων και υπερδιπλάσια σε σχέση με τους σκύλους που φημίζονται για την ευαίσθητη μύτη τους, σύμφωνα με μια νέα ιαπωνική επιστημονική έρευνα. Και το μυστικό δεν βρίσκεται μόνο στην μακριά προβοσκίδα, αλλά και στα γονίδιά της.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 09:45
  4. Έδωσαν σε μικροοργανισμό το όνομα της Τζένιφερ Λόπεζ (pic) Έδωσαν σε μικροοργανισμό το όνομα της Τζένιφερ Λόπεζ (pic)

Ένα νέο είδος... υδρόβιου ακάρεος που εντόπισαν επιστήμονες στο Πόρτο Ρίκο πήρε το όνομά του από την... Τζένιφερ Λόπεζ!

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 23/07/2014 08:43
  5. Τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο εύκολα καρκίνο Τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο εύκολα καρκίνο

Τα μεγαλύτερου μεγέθους ζώα είναι καλύτερα στο να εξαφανίζουν από το DNA τους τούς ιούς που μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο, πράγμα που εξηγεί, εν μέρει τουλάχιστον, γιατί τα μικρότερα ζώα παθαίνουν πιο συχνά καρκίνο, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική έρευνα, με επικεφαλής έλληνες επιστήμονες στη Βρετανία.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ 21/07/2014 12:09

open

Newsbomb.gr © 2010 - 2014 - All Rights Reserved | Επικοινωνία | Σχετικά με Εμάς | Όροι Χρήσης | Sitemap
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που διαφημίζει η DPG DIGITAL MEDIA.