Sunday Times: Πειράματα με μεταλλαγμένους κορoνοϊούς έκαναν οι Κινέζοι στη Γουχάν πριν την πανδημία

Η μυστικές αυτές δοκιμές - σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Sunday Times - φαίνεται να οδήγησε στη δημιουργία του Covid-19

Επιστήμονες στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν φέρονται να διεξήγαγαν επικίνδυνα πειράματα για να δημιουργήσουν θανατηφόρους μεταλλαγμένους κορονοϊούς λίγο πριν την περίοδο που ξέσπασε η πανδημία.

Τα παραπάνω, αποκαλύπτουν οι Sunday Times επικαλούμενοι απόρρητα έγγραφα σχετικά με τις έρευνες για την υπόθεση που διεξάγουν οι ΗΠΑ.

Οι Αμερικανοί ερευνητές πιστεύουν ότι ο Covid-19 δημιουργήθηκε από επιστήμονες στο εργαστήριο της Γουχάν μέσω πειραμάτων σε έναν παρόμοιο κορονοϊό που ανακαλύφθηκε σε ορυχείο στη νότια Κίνα.

Το δημοσίευμα της Sunday Times.

Ερευνητές στο Ινστιτούτο Ιολογίας της Γουχάν συνέτηξαν θανατηφόρους κορονοϊούς για να δημιουργήσουν μεταλλαγμένα στελέχη υψηλής μολυσματικότητας, τα οποία στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν για να μολύνουν αλμπίνο ποντίκια, ισχυρίζονται οι ερευνητές των ΗΠΑ.

Το ερευνητικό πρόγραμμα κρατήθηκε μυστικό και καλύφθηκε επειδή χρηματοδοτήθηκε από τον κινεζικό στρατό με στόχο την ανάπτυξη βιοόπλων, πιστεύουν οι ερευνητές.

Η μυστικές αυτές δοκιμές - σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Sunday Times - φαίνεται να οδήγησε στη δημιουργία του Covid-19, ο οποίος στη συνέχεια διέρρευσε στην πόλη μέσω ενός εργαστηριακού ατυχήματος, προτού εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, ισχυρίζονται οι Αμερικανοί ερευνητές.

Στο ίδιο άρθρο τονίζεται ότι το εργαστήριο της Γουχάν είχε ξεκινήσει αρχικά να ανακαλύψει την προέλευση του θανατηφόρου ιού SARS που ξέσπασε για πρώτη φορά στη νότια Κίνα το 2002. Ωστόσο, το ερευνητικό ινστιτούτο άρχισε σύντομα να ασχολείται με ολοένα και πιο επικίνδυνα πειράματα για κορονοϊούς που ελήφθησαν από σπήλαια στη νότια Κίνα.

Το εργαστήριο της Γουχάν δημοσίευσε αρχικά όλα τα ευρήματά του και ισχυρίστηκε ότι η έρευνά του ήταν απαραίτητη για την ανάπτυξη εμβολίων κατά του κορονοϊού.

Να σημειωθεί ότι ο κορονοϊός που ανακαλύφθηκε στον ορυχείο του Μοτζιάνγκ θεωρείται ότι είναι το μόνο μέλος της άμεσης οικογένειας του Covid-19 που υπήρχε πριν από την πανδημία.