MEDIA

Τηλεθέαση: Ψυχοκόρες και Survivor άφησαν πίσω τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση: Ψυχοκόρες και Survivor άφησαν πίσω τον ανταγωνισμό

Τηλεθέαση:  Το βράδυ της Τετάρτης, σειρές και ριάλιτι διασταύρωσαν τα ξίφη τους

Ο Μάρτιος αποχαιρετά και τα κανάλια οδεύουν προς τον τέταρτο μήνα του δεύτερου μισού της σεζόν. Οι μάχες στη βραδινή ζώνη συνεχίζονται και το ενδιαφέρον γίνεται ολοένα και πιο μεγάλο….

Η μυθοπλασία συνεχίζει να πρωταγωνιστεί, με τις «Ψυχοκόρες» του ΑΝΤ1 να έχουν την τιμητική τους. Χθες, σημείωσαν 16,4% στο σύνολο και 16,2% στο δυναμικό κοινό αποδεικνύοντας ότι ήδη έχουν αποκτήσει το δικό τους μερίδιο. Το «Survivor» του ΣΚΑΪ εμφανίστηκε με ανεβασμένη διάθεση καταγράφοντας 16,7% στο σύνολο και 14,5% στους τηλεθεατές 18-54. Το «MasterChef», στο STAR, έκανε 9,8% στο σύνολο και 13,8% στο δυναμικό κοινό ενώ ο «Σασμός» του ALPHA κράτησε παρέα στο 15,2% του συνόλου και στο 13,7% του δυναμικού κοινού. Η «Γη της Ελιάς», στο MEGA, κατέγραψε 18% στο σύνολο και 11,9% στους τηλεθεατές 18-54 δείχνοντας ότι το φανατικό κοινό την ακολουθεί πιστά όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο που είναι από τις πρώτες παραγωγές μυθοπλασίας που πήρε το πράσινο φως για του χρόνου.

Το «Ναυάγιο», επίσης του μεγάλου καναλιού, που παίρνει το lead in, έκανε 15,6% στο σύνολο και 10,4% στο δυναμικό κοινό. Αν και θα ολοκληρώσει την πορεία της, φέτος, η σειρά δείχνει να έχει σταθερά ποσοστά. Η παραγωγή του ALPHA, «Το προξενιό της Ιουλίας», έκανε 11,4% και 8,9% αντίστοιχα ενώ η σειρά «Η παραλία» της ΕΡΤ1 περιορίστηκε στο 4,9% στο σύνολο και στο 4,4% στο δυναμικό κοινό. Όσον αφορά στη late night ζώνη; Το «The 2night show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έκανε 11,9% στο σύνολο και 10,1% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Night out» του MEGA 6,4% και 6% αντίστοιχα.