MEDIA

Ινστιτούτο Reuters: Δημοφιλέστερο site στην Ελλάδα το Newsbomb.gr και για το 2019

Ινστιτούτο Reuters: Δημοφιλέστερο site στην Ελλάδα το Newsbomb.gr και για το 2019

H εμπιστοσύνη των Ελλήνων χρηστών του ίντερνετ, στο Newsbomb.gr καταγράφεται ξεκάθαρα σε όλες τις μετρήσεις - Πρώτο και δημοφιλέστερο ενημερωτικό site σε όλη την Ελλάδα σύμφωνα με την ετήσια διεθνή έρευνα «Digital News Report 2019» του Ινστιτούτου Reuters του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης.

Για πρώτη φορά το 2019, σχεδόν δύο στους τρεις Έλληνες (65%) ενημερώθηκαν για τις ειδήσεις από το «έξυπνο» κινητό τους τηλέφωνο, όσοι και από τον υπολογιστή τους.

Σύμφωνα με την έρευνα οι πιο δημοφιλείς ιστότοποι για ενημέρωση είναι:

Newsbomb.gr (34%), Dikaiologitika.gr (30%), Skai.gr (25%), News247.gr (25%), in.gr (24%), Newsit.gr (22%), mixanitouxronou.gr (19%), Newsbeast.gr (19%), Protothema.gr (18%), CNN Greece (17%), Kathimerini.gr (17%), Zougla.gr (17%), ERT.gr (17%), iefimerida.gr (16%) και Enikos.gr (16%).

Σταθερά στην κορυφή το Newsbomb.gr


Όσον αφορά την εβδομαδιαία ενημέρωση από τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, προηγούνται ο ΣΚΑΙ (54%), ο ΑΝΤ1 (45%), ο Alpha (44%), το Star (35%), η ΕΡΤ (33%) και το Open (27%). Στις εφημερίδες προηγείται η Καθημερινή (17%) και έπονται Πρώτο Θέμα (16%), Βήμα (12%), Τα Νέα (11%) και Εφημερίδα των Συντακτών (10%). Το 10% των Ελλήνων απάντησαν ότι ενημερώνονται από το BBC και το 9% από το CNN.

Οι χρήστες στη χώρα μας χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο μέσα στην εβδομάδα περισσότερες από πέντε online ειδησεογραφικές πηγές για την ενημέρωση τους, τον δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό μεταξύ των 38 χωρών που κάλυψε η έρευνα.

Πάνω από εννέα στους δέκα Έλληνες χρήστες (το 92%), κάπως λιγότεροι έναντι του 2016 (96%), ενημερώνονται για τις ειδήσεις μέσω διαδικτύου. Το 68% βλέπουν ειδήσεις στην τηλεόραση (έναντι 66% το 2016) και το 24% διαβάζει ειδήσεις στις εφημερίδες (έναντι 31% το 2016).


Ιδιαίτερα υψηλή -αλλά με τάσεις μείωσης- παραμένει η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα για ενημερωτικούς λόγους. Πάνω από τα δύο τρίτα των Ελλήνων (67%) χρησιμοποιούν το Facebook και άλλα social media ως ειδησεογραφική πηγή, έναντι 74% το 2016. Με άλλα λόγια, μέσα στα τελευταία χρόνια (2016-2019) φαίνεται μια πτωτική τάση στην ενημέρωση των Ελλήνων τόσο από ηλεκτρονικά όσο και από έντυπα μέσα, ενώ η τηλεόραση είναι η μόνη που κέρδισε ελαφρώς έδαφος.


Ένας στους πέντε Έλληνες χρήστες (20%) -και ένας στους τρεις (32%) από όσους είναι έως 35 ετών- χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως τη βασική ή την αποκλειστική πηγή για την ενημέρωσή του. Στην κορυφή των προτιμήσεων βρίσκονται το Facebook (58%) και το YouTube (36%), ενώ οι Έλληνες χρησιμοποιούν ολοένα συχνότερα τις διάφορες εφαρμογές ανταλλαγής online μηνυμάτων (messaging apps) για να ανταλλάξουν ειδήσεις και να τις σχολιάσουν (το 46% μοιράζονται τις ειδήσεις και το 31% τις σχολιάζουν). Το 25% των χρηστών χρησιμοποιούν για τις ειδήσεις το Messenger του Facebook, το 17% το Viber (το μεγαλύτερο ποσοστό μεταξύ των 38 χωρών) και το 12% το Twitter.

Oι αριθμοί σε όλες τις μετρήσεις και στα google analytics και στην ΕΝΕΔ (Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου) είναι... αμείλικτοι.

Διαβάστε σχετικά:

Πρώτο το Newsbomb.gr και τον Μάιο, τον μήνα των Ευρωεκλογών - 9.527.111 επισκέπτες!

Το Newsbomb.gr βρίσκεται στην κορυφή ασταμάτητα, από το Νοέμβριο του 2014 μέχρι και σήμερα σε όλες τις επίσημες μετρήσεις και παραμένει το πιο έγκυρο και έγκριτο ειδησεογραφικό μέσο στην Ελλάδα.

Καταγράφουμε την επικαιρότητα με όρους δημοσιογραφίας, με άποψη και ελευθεροτυπία, χωρίς αγκυλώσεις και εμμονές.

Ακολουθήστε το Newsbomb.gr στο Facebook

Ακολουθήστε μας στο Twitter

Ακολουθήστε μας στο Instagram