ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Kleemann: Εισήλθε στην Ασία μέσω Αζερμπαϊτζάν

Kleemann: Εισήλθε στην Ασία μέσω Αζερμπαϊτζάν

Τη λειτουργία νέου γραφείου πωλήσεων στο Αζερμπαϊτζάν ανακοίνωσε σήμερα ο Εμπορικός Διευθυντής του Ομίλου KLEEMANN, κ. Λάζαρος Ασβεστόπουλος ανακοινώνοντας την περαιτέρω διείσδυση της KLEEMANN στις ασιατικές αγορές.

Της Μαρίνας Πρωτονοταρίου

Όπως σημείωσε ο κ. Ασβεστόπουλος, η αγορά των ανελκυστήρων στο Αζερμπαϊτζάν εμφανίζει αυξητικές τάσεις λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης του κατασκευαστικού τομέα. Επίσης, επισήμανε ότι αυτό είναι το δεύτερο σημαντικό βήμα επέκτασης της εταιρείας στο εξωτερικό, καθώς είχε προηγηθεί το πρόσφατο άνοιγμα του γραφείου πωλήσεων στην Γαλλία.

Η στρατηγική διεθνοποίησης και εξωστρέφειας τα τελευταία χρόνια είχε ως αποτέλεσμα ο Όμιλος να έχει παρουσία σε 98 χώρες, με τις διεθνείς πωλήσεις να ανέρχονται στο 89% του κύκλου εργασιών. Η ενίσχυση της εξωστρέφειας βοηθάει στην άνοδο του κύκλου εργασιών της KLEEMANN, ο οποίος ανήλθε στο εννεάμηνο του 2014 σε 67,8 εκ ευρώ έναντι 61,9 εκ ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 9,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Παράλληλα, ενισχύθηκαν τα αποτελέσματα μετά από φόρους που ανήλθαν στα 3,1 εκ ευρώ από 2,8 εκ ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2013, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,7%.

Ο κ. Ασβεστόπουλος επισήμανε τέλος ότι η KLEEMANN στηρίζει την ανάπτυξη της σε τέσσερις στρατηγικούς πυλώνες

1. την τεχνολογία, αναφέροντας χαρακτηριστικά την λειτουργία του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης επανδρωμένου με μηχανικούς υψηλού επιστημονικού επίπεδου που αποφέρει αξιόπιστα και σύγχρονα τεχνολογικά προϊόντα, αλλά και συνεχείς βελτιώσεις σε όλα τα προϊόντα της εταιρείας

2. το design, αναφέροντας χαρακτηριστικά τη συνεργασία της εταιρίας με τον Ανδρέα Ζαπατίνα

3. τις υπηρεσίες, αναφέροντας χαρακτηριστικά τη δυνατότητα που παρέχει η εταιρία στον πελάτη να σχεδιάσει τον ανελκυστήρα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κτιρίου του, αλλά και την στρατηγική επιλογή της εταιρίας να είναι κοντά στον πελάτη πριν και μετά την πώληση του ανελκυστήρα με προσωποποιημένη και άμεση εξυπηρέτηση

4. και την εταιρική κουλτούρα της, στην οποία η επιχειρηματική δράση της KLEEMANN συνδέεται με μία διαρκή προσπάθεια να λειτουργεί πρώτα και πάνω από όλα με αίσθημα δημόσιας ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, τους συνεργάτες και τους επενδυτές που την εμπιστεύονται, τους εργαζόμενους της που την επέλεξαν για να εργαστούν και το περιβάλλον που τη φιλοξενεί.

Σχετικές ειδήσεις