Επεκτείνεται ο «Κωτσόβολος» με νέο κατάστημα στον Πειραιά

Επεκτείνεται ο «Κωτσόβολος» με νέο κατάστημα στον Πειραιά

Το 95ο κατάστημα του δικτύου αποκτά η γνωστή αλυσίδα Κωτσόβολος, καθώς ανοίγει το νέο κατάστημα στο κέντρο του Πειραιά, ενώ το πλάνο επέκτασης πρόκειται να συνεχιστεί με ένα ακόμη κατάστημα στην Αττική και πιο συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο River West, το οποίο πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του εντός του Οκτωβρίου, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος, Ανδρέας Αθανασόπουλος κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης.

Το νέο κατάστημα στον Πειραιά βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και πιο συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος και πρόκειται για ένα πολυώροφο κτίριο που παρέμενε για χρόνια κλειστό. Πρόκειται για το δεύτερο κατάστημα της αλυσίδας στον Πειραιά, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι διαθέτει 5 ορόφους και, σύμφωνα με την εταιρεία, θα αποτελέσει σημείο αναφορά για την περιοχή στο χώρο της τεχνολογίας.

Κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης, ο κ. Αθανασόπουλος επεσήμανε ότι η Κωτσόβολος συνεχίζει να κερδίζει μερίδια αγοράς και να παρουσιάζει σταθερούς ρυθμούς ανάπτυξης παρά τις πτωτικές τάσεις της αγοράς. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο επικεφαλής της Κωτσόβολος, η ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών παρουσίασε μείωση 1,5% στους πρώτους 7 μήνες του 2017, αλλά εκτίμησε ότι στο τέλος της χρονιάς η αξία της συγκεκριμένης αγοράς αναμένεται να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με πέρσι.

Σύμφωνα με τον κ. Αθανασόπουλο, η εταιρεία επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή.  Η εταιρεία, κατάφερε πρώτη στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Στο κατάστημα του Πειραιά, βρίσκονται 9 Ταμεία Express, διευκολύνοντας τον καταναλωτή να ολοκληρώσει γρήγορα την αγορά του. Η υπηρεσία των Ταμείων Express υπάρχει ήδη σε 40 καταστήματα, με πλάνο να αναπτυχθούν συνολικά 150 σημεία εξυπηρέτησης τους επόμενους μήνες.

Επίσης, στο νέο κατάστημα του Πειραιά υπάρχει ένα πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο Service Corner, “Support 360°” με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά!

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Fix & Go παρέχεται σε 13 σημεία της Κωτσόβολος αυτή τη στιγμή με το πλάνο να αναφέρει ότι θα φθάσει στα 20 μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι service corners υπάρχουν σε περισσότερα από 30 καταστήματα Κωτσόβολος σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Γενικότερα, η αλυσίδα δείχνει να επενδύει πολλά στο χώρο των υπηρεσιών αλλά και της εκπαίδευσης των καταναλωτών. Ένα παράδειγμα είναι η επιτυχημένη προσπάθεια προκειμένου να στραφούν οι καταναλωτές σε λιγότερο ενεργοβόρες λευκές συσκευές όπως είναι τα ψυγεία ενεργειακής κατηγορίας Α+++, το μερίδιο των οποίων στην ελληνική αγορά ήταν 9% πριν το καλοκαίρι με το αντίστοιχο ποσοστό να έχει φθάσει πλέον στο 25% με τις σχετικές ενέργειες της Κωτσόβολος να εκτιμάται ότι έχουν παίξει σημαντικό ρόλο.

Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ