ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Αύξηση τζίρου 15-20% των προϊόντων που εντάχθηκαν στη μόνιμη μείωση τιμής

Σκρέκας: Αύξηση τζίρου 15-20% των προϊόντων που εντάχθηκαν στη μόνιμη μείωση τιμής
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο Κώστας Σκρέκας αναφέρθηκε στη σημασία που δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες, ώστε προσφορές και εκπτώσεις να είναι πραγματικές προς όφελος του καταναλωτή και ειδικά για την Black Friday, υπογράμμισε ότι έχει γίνει τιμοληψία σε χιλιάδες προϊόντα

Τα πρώτα προϊόντα που εντάχθηκαν στην πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής», σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, έχουν αυξήσει το τζίρο τους κατά 15-20%.

Αυτό επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στην εσπερίδα με θέμα “Εκπτώσεις; Προσφορές; Κάντο Σωστά”! Ενημερώνουμε τις επιχειρήσεις, προστατεύουμε τους καταναλωτές” η οποία διοργανώνεται από το υπουργείο Ανάπτυξης σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών και τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών.

Ο Κώστας Σκρέκας αναφέρθηκε στη σημασία που δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες, ώστε προσφορές και εκπτώσεις να είναι πραγματικές προς όφελος του καταναλωτή και ειδικά για την Black Friday, υπογράμμισε ότι έχει γίνει τιμοληψία σε χιλιάδες προϊόντα το προηγούμενο διάστημα, θα υπάρξει διασταύρωση στοιχείων για τις εκπτώσεις που διαφημίζουν οι επιχειρήσεις και, εάν χρειαστεί, όπως προβλέπεται θα επιβληθούν πρόστιμα.

Ο ίδιος τόνισε ότι υπάρχουν καλά νέα για την ελληνική οικονομία, αλλά πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση μένει πιστή σε μία ισχυρή μεταρρυθμιστική ατζέντα προκειμένου να συνεχίσει να αναπτύσσεται η οικονομία μας σε ισχυρές βάσεις».

Επίσης, συμπλήρωσε ότι η κυβέρνηση καλείται να αντιμετωπίσει τη μεγάλη πρόκληση του πληθωρισμού τροφίμων που επιμένει σε υψηλά επίπεδα, τα οποία όμως αντιστοιχούν στο μέσο όρο της ευρωζώνης, καθώς δεν αποτελεί «ελληνικό φαινόμενο».

Ο κ. Σκρέκας αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες του υπουργείου οι οποίες, όπως σημείωσε, έχουν οδηγήσει ήδη σε μειώσεις τιμών στα ράφια. Υπενθύμισε ότι εκτός από το καλάθι του νοικοκυριού με 70 βασικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αλλά και επώνυμα, στην πρωτοβουλία για τη μόνιμη μείωση τιμής έχουν ενταχθεί ήδη, 924 προϊόντα, ενώ έχουν δικαίωμα να ενημερώσουν οι επιχειρήσεις και για νέα προϊόντα μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.