ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

ΜΙΝΙ: Νέα 5θυρη έκδοση

ΜΙΝΙ: Νέα 5θυρη έκδοση

Δεύτερη έκδοση αμαξώματος για το νέο MINI. Για πρώτη φορά το Βρετανικό premium brand εκπροσωπείται με 5θυρο μοντέλο στη μικρή κατηγορία.

Το MINI μεγαλώνει με μία δεύτερη έκδοση αμαξώματος στη γκάμα του. Το νέο 5θυρο μοντέλο επιδεικνύει τις δυνατότητες του στους τομείς της οδηγικής απόλαυσης, απόδοσης, άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Εξοπλίζεται με νέα γενιά κινητήρων, ειδικές ρυθμίσεις στις ανάρτησεις, κορυφαίο εξοπλισμό με καινοτόμα συστήματα υποστήριξης και τις πιο πρόσφατες λειτουργίες MINI Connected.

Στο νέο μοντέλο το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 72 χιλ συγκριτικά με το νέο τρίθυρο MINI. Η ευρύχωρη καμπίνα στο πίσω τμήμα του 5θυρου αυτοκινήτου με +72 χιλ στην περιοχή των ποδιών, +15 χιλ στην περιοχή της κεφαλής και +61 χιλ πλάτος εσωτερικού στο ύψος των αγκώνων. Ο χώρος αποσκευών, τώρα είναι στα 278 λίτρα, (+67 lt). Τα νούμερα δείχνουν κορυφαία ευρυχωρία στην περιοχή ποδιών, κεφαλής και αποσκευών.

Οπτικά η πεντάθυρη έκδοση έχει ιδιαίτερα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά όπως εξαγωνική μάσκα, προβολείς και πίσω φώτα με φαρδύ χρωμιωμένο πλαίσιο, πλαϊνά φλας και μαύρα προστατευτικά αμαξώματος. Χρωματικά, υπάρχουν 13 πρόσθετες εξωτερικές αποχρώσεις, μεταξύ των οποίων η νέα πρόταση του MINI: Lapis luxury Blue.

Έξι εκδόσεις ξεκίνησαν το λανσάρισμα του νέου 5θυρου μοντέλου με δύο βενζινοκινητήρες και δύο diesel μοτέρ νέας γενιάς τα οποία διαθέτουν Τεχνολογία Twin Power Turbo. Οι επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν: MINI Cooper One με 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα (102 ίππων), MINI Cooper 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα (136 ίππων), MINI Cooper S με 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα (192 ίππων) και MINI Cooper One D με 3-κύλινδρο diesel (95 ίππων), MINI Cooper D με 3-κύλινδρο diesel (116 ίππων) και MINI Cooper SD με επίσης νέο 4-κύλινδρο diesel και 170 ίππων.

Στην οδική συμπεριφορά υπάρχει και στην πεντάθυρη έκδοση η κλασική αίσθηση MINI go-kart λόγω ειδικού setup το οποίο μεταβάλλεται με τα προαιρετικά προγράμματα οδήγησης MINI Driving Modes μέσω περιστροφικού μπουτόν στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων.

Πέραν της στάνταρ ρύθμισης MID mode, προσφέρονται και τα SPORT και GREEN που αλλάζουν την χαρτογράφηση του γκαζιού, συστήματος διεύθυνσης, των αλλαγών σχέσεων του κιβωτίου Steptronic και των αποσβεστήρων Dynamic Damper Control. Το GREEN mode σε συνδυασμό με κιβώτιο Steptronic περιλαμβάνει και πρόγραμμα ρολαρίσματος που αποσυνδέει τη μετάδοση για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Ο στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας περιλαμβάνει εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους προστασίας κεφαλής, αυτόματες ζώνες ασφαλείας 3 σημείων σε όλα τα καθίσματα.