ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Peugeot: Το 308 Racing Cup είναι γεννημένο για αγώνες (photos)

Peugeot: Το 308 Racing Cup είναι γεννημένο για αγώνες (photos)

Οι μηχανικοί της Peugeot Sport δούλεψαν σκληρά εστιάζοντας την προσοχή τους στο 308, υλοποίησαν τη σύλληψη και μίας αγωνιστικής έκδοσης του μοντέλου. Αυτό το βήμα από το δρόμο στην πίστα οδήγησε στη δημιουργία του Peugeot 308 Racing Cup.

Σχεδιασμένο από τους ανθρώπους του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot, με τις γενναιόδωρες αναλογίες και τις αεροδυναμικές σχεδιαστικές του γραμμές, το Peugeot 308 Racing Cup, καταδεικνύει εμφανώς τα τεχνολογικά του χαρίσματα, που έχουν κατά καιρούς δοξάσει τη μάρκα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πακέτο προορίζεται να ενθουσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες, που αναζητούν κυρίως τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Για τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά υπεύθυνος είναι ο γνωστός 1,6άρης κινητήρας THP που φιλοξενείται και κάτω από το καπό του 308 GTi by Peugeot Sport, με τη διαφορά ότι στο 308 Racing Cup η ισχύς είναι αυξημένη κατά 38 ίππους, φτάνοντας τους 308, και αυτό μόλις στην πρώτη φάση εξέλιξής του!

Αγωνιστικό παρουσιαστικό

Η εμφάνιση, οι καμπύλες και η αεροδυναμική του σιλουέτα, δίνουν μία πρώτη ένδειξη για το DNA του μοντέλου. Βασισμένο στο 308 GTi by Peugeot Sport, που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για την προσωπικότητα και τον ισχυρό του χαρακτήρα, το 308 Racing Cup έρχεται να προσθέσει το δικό του μυώδες παρουσιαστικό.


Τα φτερά φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς, προσδίδοντας έτσι στο αγωνιστικό Peugeot μία μοναδική αθλητική εμφάνιση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως από το εντυπωσιακό συνολικό του πλάτος, που φτάνει τα 1,910χλστ. Το μεγάλο σποϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC.


Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση. Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή για βρεγμένο οδόστρωμα.

Εργαστήριο τεχνολογίας

Ο κινητήρας THP των 1.600 κ.εκ. είναι ο ίδιος που κινεί και το 308 GTi by Peugeot Sport.Με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, το 308 Racing Cup ξεπέρασε ήδη το κατώφλι των 308 ίππων. Η διαρκής δουλειά στην εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα δώσει την ευκαιρία επίτευξης ακόμα καλύτερων και πιο ριζοσπαστικών επιδόσεων.

Επιπλέον δανείζεται επίσης και τμήματα της ανάρτησης από το μοντέλου δρόμου, όπως τα ψαλίδια και ο πίσω άξονας. Σε άλλους τομείς, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν δραστικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα οι 6πίστονες δαγκάνες των φρένων, ώστε να καταστήσουν το αυτοκίνητο ανταγωνιστικό στην πίστα. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται από τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι.

Μεγάλη προτεραιότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί και στο συνολικό βάρος του Peugeot 308 Racing Cup, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλών.

Το 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο στο τέλος του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα Peugeot , όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.


Θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 17 Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια, μετά τους προβολείς της έκθεσης, σειρά έχει η δράση στην πίστα όπου το αυτοκίνητο θα "παρουσιάσει" για πρώτη φορά "live" τις ικανότητές του στο κοινό, στην πίστα του Paul Ricard σε μία δοκιμή επίδειξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος GT (24-25 Οκτωβρίου).

Σχετικές ειδήσεις