Τράβηξαν χειρόφρενο οι οδηγοί των ΕΛ.ΤΑ

Σε κινητοποιήσεις προχώρησαν από χθες στις 22.00 οι οδηγοί των ΕΛ.ΤΑ...

Σε κινητοποιήσεις προχώρησαν από χθες στις 22.00 οι οδηγοί των ΕΛ.ΤΑ. Από την πενθήμερη απεργία αναμένεται να δημιουργηθούν τεράστια προβλήματα στις διαβιβάσεις του Ταχυδρομείου, ενώ οι οδηγοί χρεώνουν την πραγματοποίηση της απεργίας στην αδιαφορία της διοίκησης του ΕΛΤΑ να ασχοληθεί με τα αιτήματα τους. Καταγγέλλουν μάλιστα πως δεν μπήκε στον κόπο να τους απαντήσει στην εξώδικη δήλωση - διαμαρτυρία που της έχουν αποστείλει από την περασμένη Δευτέρα.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν: «Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου μας, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 22 Μάη 2011, αποφάσισε να προκηρύξει πέντε (5) συνεχόμενες 24ωρες απεργίας, αρχής γενομένης από σήμερα Κυριακή 29 Μάη ώρα 22:00 – ώρα που ξεκινά η νυκτερινή βάρδια.

Στα αιτήματα μας, που επανειλημμένα έχουμε διατυπώσει είτε προφορικά, είτε εγγράφως, η Διοίκηση του ΕΛΤΑ όχι απλά δεν τα έλυσε, αλλά δεν μπήκε στον κόπο ούτε να μας απαντήσει στην από 23.05.2011 εξώδικη δήλωση – διαμαρτυρία μας.

Διαμαρτυρόμαστε γιατί:

1. Η Διοίκηση του ΕΛΤΑ καταστρατηγεί το προεδρικό διάταγμα 167/22.08.2006 σε ότι έχει να κάνει με το χρόνο εργασίας μας και τα προβλεπόμενα διαλλείματα κατά την εκτέλεση των δρομολογίων μας.
2. Μας οφείλει δεδουλευμένα ρεπό, εδώ και πολλά χρόνια. Ούτε μας τα χορηγεί, ούτε μας τα πληρώνει, όπως η συλλογική σύμβαση του 2002 προβλέπει
3. Δεν διευκολύνει το έργο μας σε ότι έχει να κάνει με ελεύθερο χώρο στάθμευσης έξω από τα ταχυδρομικά καταστήματα, όταν φτάνουμε με τα φορτηγά του ΕΛΤΑ για φορτοεκφόρτωση.
4. Δεν καλύπτει με το απαραίτητο προσωπικό (συνοδός) όλα τα δρομολόγια των φορτηγών αυτοκινήτων και δεν μπορούμε να φορτοεκφορτώσουμε με ασφάλεια τα εμπορευματοκιβώτια, αφού είμαστε αναγκασμένοι να χειριζόμαστε την υδραυλική πόρτα ανύψωσης από το πλάι του φορτηγού και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος ατυχήματος (έχουν γίνει ήδη αρκετά).
5. Η γραφειοκρατική διαδικασία που ακολουθείται τελευταία στις επισκευές των φορτηγών αυτοκινήτων του ΕΛΤΑ σε ιδιωτικά συνεργεία δημιουργεί αξεπέραστα προβλήματα στον έλεγχο και στους χρόνους των επισκευών.
6. Η Διοίκηση προχωρεί μέσω μειοδοτικών διαγωνισμών σε εκχώρηση έργου μεταφοράς ταχ. αποστολών σε εργολάβους ιδιώτες, ακόμη και σε περιοχές που υπάρχουν συνάδελφοι οδηγοί – τους οποίους απασχολεί σε άλλο έργο.
7. Η Διοίκηση προχώρησε σε αλλαγή του τρόπου αποζημίωσης των εκτός έδρας δρομολογίων μας, μειώνοντας την ποσοστιαία μέχρι 75%.

Ζητούμε συγνώμη εκ των προτέρων από τους πολίτες για την όποια ταλαιπωρία υποστούν εξ αιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων μας. Δεν είναι στις προθέσεις μας η δημιουργία προβλημάτων στο κοινωνικό σύνολο, γι’ αυτό άλλωστε εξαντλήσαμε κάθε προσπάθεια – μέχρι και την τελευταία στιγμή – να μην φτάσουμε στις απεργίες, αλλά δυστυχώς δεν υπήρξε η ανάλογη ανταπόκριση από την διοίκηση του ΕΛΤΑ».