Μετεγγραφές φοιτητών: Τι πρέπει να προσέξετε στις υποβολές των αιτήσεων

Μετεγγραφές φοιτητών: Τι πρέπει να προσέξετε στις υποβολές των αιτήσεων

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής έχει οριστεί η Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017.

Όπως ανακοίνωσε σχετικά το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κατά την ίδια προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις για μετεγγραφή και από ενδιαφερόμενους φοιτητές που εισήχθησαν καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής.

Τι γίνεται στις περιπτώσεις «ενστάσεων»;

Όποιος υποβάλλει ένσταση, πρέπει να γνωρίζει ότι έχει γίνει αποδεκτή μόνο όταν σας δοθεί η δυνατότητα εκτύπωσης της ένστασης. Πρέπει να έχετε υπόψη σας πως αν έχετε ανοιχτή τη σελίδα της εφαρμογής για περισσότερα από 20 λεπτά τότε χάνεται η σύνδεση με την εφαρμογή και χρειάζεται να επαναλάβετε τη διαδικασία. 

Εισάγω username και password στη Εφαρμογή και εμφανίζεται μήνυμα σχετικά με ανεπαρκή στοιχεία. Τι πρέπει να κάνει ο φοιτητής;

Επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Ιδρύματος προκειμένου να διαπιστώσετε ελλείψεις στα προσωπικά σας στοιχεία, οπότε να προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις. Εφόσον γίνει η ενημέρωση, σύντομα θα αντληθούν τα επικαιροποιημένα στοιχεία από τα Πληροφοριακά Συστήματα του Ιδρύματος και θα είστε σε θέση να προχωρήσετε. Τα στοιχεία στην έλλειψη των οποίων αναφέρεται το μήνυμα, αντλούνται μέσω των Πληροφορικών Συστημάτων του Ιδρύματος. Η Υπηρεσία μας δεν μπορεί να προβεί σε αλλαγές τους.

Στο pdf της αίτησης, βλέπει ο φοιτητής τις προτιμήσεις του με αντίστροφη σειρά από αυτή που τις είχε δηλώσει;

Οι προτιμήσεις σας έχουν αποθηκευτεί με τη σειρά που δηλώσατε. Τα στοιχεία της αίτησης αποθηκεύονται με τη σειρά που φαίνονται στη σύνοψη πριν την προσωρινή αποθήκευση ή την οριστική υποβολή. Δοκιμάστε να εισαχθείτε στην εφαρμογή αργότερα και η σειρά εμφάνισης των προτιμήσεων σας στο pdf της αίτησης, θα είναι όπως τις δηλώσατε.

Τι γίνεται στην περίπτωση που διαπιστώσει ένας φοιτητής λάθος στην αίτηση μετεγγραφής μετά την οριστικοποίηση. Μπορεί να ακυρώσει την αίτηση;

Για μία και μόνο φορά ο κάθε χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει άρση της οριστικοποίησης της αίτησής του, μέσω link που εμφανίζεται στο pdf της οριστικής αίτησης και το οποίο μπορείτε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε στο browser. Για την άρση της οριστικοποίησης απαιτείται η συμπλήρωση του email που δηλώσατε στην αίτηση, του αριθμού πρωτοκόλλου που έχει η αίτηση που θέλετε να ακυρώσετε και του κωδικού εξετάσεων.

Ένας φοιτητής ολοκλήρωσε την Οριστική Υποβολή της αίτησής του. Πού και πότε πρέπει να στείλει τα δικαιολογητικά του για τα κριτήρια που δήλωσε;

Τα δικαιολογητικά πρέπει αποσταλούν στη Γραμματεία του Τμήματος Υποδοχής, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων Μετεγγραφών 2017, σε διάστημα που θα ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Δικαιολογητικά αποστέλλονται μόνο από τους επιτυχόντες