ΕΛΛΑΔΑ

Όλα τα πρόσωπα της Martini

Όλα τα πρόσωπα της Martini

Η λαμπερή ιστορία των «πρεσβευτών» του διάσημου ιταλικού βερμούτ, από τον Τζορτζ Κλούνεϊ και την Σαρλίζ Θερόν μέχρι την επόμενη κοπέλα που θα επιλεγεί μέσω Facebook και μπορεί να είναι μια Ελληνίδα!

Από τον Παναγιώτη Χριστόπουλο

«Luck is an attitude»: Αυτό είναι το μότο του πιο διάσημου ιταλικού βερμούτ. «Η τύχη είναι μια στάση ζωής», ή –όπως θα λέγαμε εμείς στην Ελλάδα- «Πάρε την τύχη στα χέρια σου». Και μπορεί να είναι μόλις η δεύτερη φορά που η Martini θα επιλέξει το νέο της «πρόσωπο» μέσω ενός διαγωνισμού όπου μπορούν να ψηφίσουν όλοι (οπότε, παίρνοντας την τύχη στα χέρια μας, θα προσπαθήσουμε κι εμείς να αναδείξουμε μια Ελληνίδα -δείτε πώς εδώ-, ωστόσο όλα τα μοντέλα, όλοι οι ηθοποιοί, όλες οι προσωπικότητες που έχουν παίξει στο παρελθόν αυτόν τον ρόλο για την ιταλική εταιρεία, έχουν επιλεγεί με αυτήν ακριβώς την φιλοσοφία.

Τι εννοούμε; Επειδή οι Αλεσαντέρο Μαρτίνι και Λουίτζι Ρόσι, οι δύο ιδρυτές της εταιρείας, τις συνταγές τους τις έβγαζαν με λίγη τύχη και με αρκετό πειραματισμό, πέρασαν στις οικογένειές τους την νοοτροπία του να μην είναι όλα απολύτως ελεγχόμενα. Δηλαδή, έλεγαν «ναι» στην πολλή δουλειά, αλλά δεν έλεγαν και «όχι» και στη μοίρα. Το αυθόρμητο ήταν ένα στοιχείο που το ενθάρρυναν έντονα. Ακόμη και στην επικοινωνία του προϊόντος του. Φτιαγμένο ως επί το πλείστον για την καλή κοινωνία, φρόντισαν να το διαφημίσουν με τρόπους αντισυμβατικούς: Μέσα από τη μουσική και τα σπορ. Ήδη από το 1934 η Martini ήταν χορηγός αγώνων ταχύτητας. Σε ένα ράλι τίποτε δεν μπορεί να είναι ελεγχόμενο. Ο καλύτερος έχει περισσότερες πιθανότητες να κερδίσει, αλλά η τύχη –ή η ατυχία- παίζει πάντα ρόλο!

Μη βιαστείτε να πείτε ότι είναι ένας απλός, άνευ σημασίας, διαγωνισμός ομορφιάς. Διότι η Martini δεν ψάχνει απλά μια ωραία κοπέλα για να προωθήσει τα προϊόντα της. Οι καμπάνιες της εν λόγω εταιρείας έχουν πάντοτε ένα συγκεκριμένο concept, το οποίο στέλνει ένα μήνυμα σε όλη την υφήλιο.

Με αυτό τον τρόπο, θα δώσουμε την καλύτερη απάντηση στα σαρκοβόρα διεθνή media που αναζητούν κάθε ευκαιρία να ταπεινώσουν την Ελλάδα, με αφορμή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Στο χέρι μας είναι. Να στείλουμε μια Ελληνίδα στον τελικό και να στείλουμε ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο!

Όμως, το ζήτημα για την Ελλάδα –σε σχέση με την καμπάνια της Martini- δεν σταματά εδώ. Στην όλη υπόθεση υπάρχει και παρασκήνιο, το οποίο έχει και εθνική χροιά. Η πρωτιά της Ελλάδας θα αποτελέσει διπλή νίκη, αφού η κοπέλα που φλερτάρει προς το παρόν με την πρώτη θέση έχει -σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες- ένα μέρος της καταγωγής από τα Σκόπια! Η Asta Valentaite μπορεί να εμφανίζεται ως Λιθουανή, αλλά έχει ρίζες από τη γειτονική μας χώρα, η οποία εποφθαλμιά τη Μακεδονία μας και χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να προωθήσει τις ανιστόρητες διεκδικήσεις της σε βάρος της Ελλάδας. Μάλιστα, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι Σκοπιανοί έχουν κάνει μεγάλο ντόρο στη χώρα τους για να στηρίξουν τη «δική τους» και έχουν κατευθύνει μαζικά ψήφους στο facebook, χαρίζοντας στην Valentaite τη μέχρι σήμερα πρωτιά της και την απόσταση από τις υπόλοιπες κοπέλες. Μάλιστα, από τα Σκόπια καλλιεργείται –υπογείως, για να μην εκτεθούν- και η αντιπαράθεση με τις Ελληνίδες υποψήφιες, ώστε να εξαφθούν τα εθνικιστικά ένστικτα των γειτόνων (που δε θέλει και… πολύ!) και να κερδίσει περισσότερες ψήφους η «δική τους», ενώ λέγεται ότι ανάλογη καμπάνια έχουν κάνει και στην Τουρκία για να προμοτάρουν τη Λιθουανο-Σκοπιανή, σε βάρος των κοινών «εχθρών», των Ελληνίδων! Στο χέρι μας είναι. Οι Έλληνες, μπορούμε να οργανωθούμε καλύτερα από τους Σκοπιανούς (άλλωστε, είμαστε και πολύ περισσότεροι) και να φέρουμε στην κορυφή την Ελλάδα.

Ποπ κουλτούρα και διασημότητες

Την δεκαετία του ’50, η μακρά παράδοση στις διαφημίσεις της Martini και τη σχέση τους με την τέχνη, συνεχίζεται με τον πιο αυθόρμητο, τον πιο απρόβλεπτο τρόπο: Από τον Άντι Γουόρχολ και τον Αρμάντο Τέστα. Τον ορισμό, δηλαδή, των αντισυμβατικών καλλιτεχνών.

Και όταν, την επόμενη δεκαετία, ίδρυσε τα Martini Terraza, μια σειρά από κοσμοπολίτικα μπαρ στις πιο μεγάλες μητροπόλεις του κόσμου, τότε άρχισε να σχηματίζεται στο μυαλό των ανθρώπων της και η ιδέα του πρεσβευτή. Ακόμη κι αυτό, όμως, έγινε κάπως κατά τύχη. Όταν στα Martini Terraza άρχισαν να εμφανίζονται όλο και πιο συχνά διάσημοι, όπως ο Σων Κόνερι, η Σοφία Λώρεν, ο Πωλ Νιούμαν, ο Πελέ, ο Λουτσιάνο Παβαρότι και ο Φεντερίκο Φελίνι, άνθρωποι που από μόνοι τους ένιωθαν την επιθυμία να συνδεθούν με την φιλοσοφία της Martini, τότε η ιταλική εταιρεία αποφάσισε ότι θα μπορούσε να προσλάβει «πρεσβευτές» της εικόνας της.

Για τα επόμενα χρόνια, αυτόν τον ρόλο τον έπαιξαν οι κορυφαίοι οδηγοί ράλι, Formula 1 και μηχανών, αφού η Martini –όπως προαναφέραμε- είχε χτίσει μια μακρά παράδοση στους αγώνες ταχύτητας. Από την δεκαετία του ’90 και μετά, όμως, άρχισαν να μπαίνουν στο παιχνίδι και πρόσωπα του Χόλιγουντ ή της μόδας. Ο Τζωρτζ Κλούνεϊ, η Σάρον Στόουν και η Ναόμι Κάμπελ είναι μερικοί από τους πιο διάσημους πρεσβευτές της φίρμας. Και, βέβαια, η Σαρλίζ Θερόν. Πανέμορφο μοντέλο μέχρι τη στιγμή που η φούστα της πιανόταν κάπου κι άρχισε να ξηλώνει, για χάρη του διαφημιστικού της Martini, «πήρε την τύχη στα χέρια της» στη συνέχεια και έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς ηθοποιούς της εποχής μας.

Οι διαγωνισμοί στο Internet

Eκεί όμως που το μότο της εταιρείας «Luck is an attitude» φτάνει στο απώγειό του είναι ο νέος τρόπος με τον οποίον η Martini πλέον επιλέγει το «πρόσωπό» της. Με τον διαγωνισμό Kisser Casting πέρσι, που ανέδειξε το μοντέλο Γιούρι Μπούτσι ανάμεσα σε χιλιάδες άλλους άντρες που μετείχαν. Και με το φετινό Royale Casting που θα αναδείξει το νέο θηλυκό πρόσωπο της εταιρείας. Θα είναι, άραγε, μια Ελληνίδα; Η Τέτη Καλαφάτη (ηθοποιός) και η Χριστιάνα Μούση (μοντέλο) έχουν ήδη επιλεγεί ανάμεσα σε 3.500 κοπέλες που έκαναν αιτήσεις και βρίσκονται μέσα στις 26 φιναλίστ. Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές ήταν αμφότερες μέσα στην πρώτη πεντάδα από πλευράς ψήφων. Με λίγη τύχη κάποια από τις δύο μπορεί να γίνει το νέο πρόσωπο της Martini. Με λίγη τύχη και αρκετή προσπάθεια από εμάς. Εξ άλλου, όπως λέει και η ίδια η Martini: «Η τύχη είναι μια στάση ζωής»!

Ψηφίστε Ελλάδα

Το newsbomb.gr αναλαμβάνει την πρωτοβουλία να διαδώσει τον διαγωνισμό και να στείλει την Ελλάδα στην κορυφή! Η ψηφοφορία διαρκεί μέχρι την Κυριακή. Η διαφορά της Τέτης Καλαφάτη από την Λιθουανο-σκοπιανή που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην πρώτη θέση (χάρη στις ψήφους Σκοπιανών και Τούρκων) είναι μόλις 7.500 ψήφοι. Μην το αφήσετε για αργότερα. Ψηφίστε τη τώρα. Κάντε το τώρα, με τα εξής απλά βήματα:

Screen_Shot_2012-10-02_at_11.19.47_PM
MARTINI3
  1. Αρχικά φροντίστε να έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας στο facebook.
  2. Πηγαίνετε στη σελίδα της Martini της οποίας το link είναι το εξής:https://www.facebook.com/Martini?sk=app_314018985345019. Ή πατήστε απλώς εδώ για να πάτε αυτόματα
  3. Στην οθόνη σας εμφανίζεται ο διαγωνισμός της Martini. Εάν σας εμφανιστεί ένα μήνυμα με την επιλογή Go to App (όπως θα δείτε παρακάτω) πατήστε το για να προχωρήσετε. Κατεβαίνοντας με το ποντίκι σας προς τα κάτω θα δείτε δεξιά τις υποψήφιες. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Τέτη Καλαφάτη και στην πέμπτη η Χριστιάνα Μούση.
  4. Πατήστε στην επιλογή με τα κόκκινα γράμματα που λέει «ΨΗΦΙΣΕ», μία από τις δύο Ελληνίδες.



    ΠΡΟΣΟΧΗ! Μπορείτε να ψηφίσετε ΜΟΝΟ ΜΙΑ φορά, πράγμα που σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να ψηφίσετε ή την μία Ελληνίδα ή την άλλη. Όχι και τις δύο. Το ζήτημα εδώ είναι να κερδίσει η Ελλάδα. Όχι κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Διαλέξτε, λοιπόν, την Ελληνίδα που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να μας φέρει στην πρώτη θέση!

    Στο χέρι μας είναι.

    Διαβάστε επίσης:

    Ψηφίστε Ελλάδα στο διαγωνισμό της Martini!