ΕΛΛΑΔΑ

Η VILLAGE θα «τρέξει» κανονικά τις καμπάνιες της στο Newsbomb

Η VILLAGE θα «τρέξει» κανονικά τις καμπάνιες της στο Newsbomb

Την απόλυτη εμπιστοσύνη στη συντακτική ομάδα του Newsbomb.grκαι την έγκυρη δημοσιογραφική δουλειά του, εξέφρασε με επιστολή του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Village Roadshow, ύστερα από το θέμα που προέκυψε με αφορμή το άρθρο για την πολιτική που ασκεί ο Βλαντιμίρ Πούτιν γύρω από τα θέματα των ομοφυλόφιλων.

Όλα ξεκίνησαν πριν λίγες μέρες, όταν και η Village Roadshow, αποφάσισε να διακόψει εσπευσμένα τη διαφημιστική της καμπάνια από το Newsbomb.gr, επικαλούμενη λόγους αρχής, εξαιτίας του άρθρου με τίτλο ''Προστατέψτε τώρα τους νέους από την ομοφυλοφιλία όπως ο Πούτιν!''.

Το θέμα όμως πήρε πολύ μεγαλύτερη έκταση, καθώς η Village εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, την οποία και διένειμε σε πλειάδα ΜΜΕ, ορισμένα εκ των οποίων τη δημοσίευσαν.

Η συντακτική ομάδα του Newsbomb.gr εμφανώς ενοχλημένη, όχι τόσο για την απόφαση να ''κατέβει'' η εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, αλλά για τον τρόπο με τον οποίο η Village χειρίστηκε το όλο θέμα, παρουσιάζοντας εμμέσως και όπως αποδεικνύεται εσφαλμένα, το newsbomb.gr σαν ένα ομοφοβικό site που τροφοδοτεί το ρατσισμό έναντι της συγκεκριμένης μειοψηφίας, απέστειλε σχετική επιστολή διαμαρτυρίας στην εταιρία, για να λάβει την παρακάτω απάντηση:

Αγαπητοί κύριοι,

Είναι δεδομένο για εμάς ότι η αξιοπιστία ενός διαδικτυακού τόπου δεν κρίνεται από ένα μεμονωμένο δημοσίευμα, όπως ακριβώς και η αξιοπιστία μίας κινηματογραφικής εταιρείας δεν κρίνεται από μία μεμονωμένη απόφαση βασισμένη στο θυμικό.

Η διαφωνία μας με την πολιτική Πούτιν στο θέμα της ομοφυλοφιλίας είναι κάθετη, άρα και με το εν λόγω άρθρο, αυτό όμως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευτεί ως συνολική μομφή προς το έγκυρο site σας, όπως μας κατηγορήσατε. Είναι δεδομένη η αξιοπιστία του site σας -η οποία άλλωστε πιστοποιείται καθημερινά από τις χιλιάδες των χρηστών που σας επισκέπτονται- και, επί τη ευκαιρία, θα θέλαμε να επιβεβαιώσουμε και εμείς την εμπιστοσύνη μας προς τη δημοσιογραφική σας δουλειά.

Από τη στιγμή που η συνεργασία μας είναι σημαντική και για τις δύο πλευρές και από τη στιγμή που μας καλείτε εγγράφως να συνεχιστεί, έχουμε τη χαρά να απαντήσουμε καταφατικά. Με την ευχή, στο εξής κακοτοπιές να αποφεύγονται και από τις δύο πλευρές.

Με εκτίμηση

Για τη Village

Γιώργος Χριστοδούλου

Δ/νων Σύμβουλος

Σας παραθέτουμε και την επιστολή της συντακτικής ομάδας του Newsbomb.gr προς τη Village Roadshow, στην οποία το πρώτο διαδικτυακό μέσο ενημέρωσης της χώρας, καλεί την εταιρία να ολοκληρώσει εκ νέου και ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΩΡΕΑΝ τη διαφημιστική καμπάνια η οποία και ''κατέβηκε'' λίγες ημέρες πριν ή μια επόμενη εφόσον αυτή έχει λήξει-πρόταση που έγινε αποδεκτή από τη Village-αποδεικνύοντας ξεκάθαρα ότι υπάρχει διάθεση συνεργασίας και καλή πρόθεση, παρά την υπερβολική αντίδραση (όπως αυτή χαρακτηρίστηκε από τη συντακτική ομάδα του Newsbomb.gr της Village για το εν λόγω θέμα.

Κύριοι,

Με μεγάλη έκπληξη παρακολουθήσαμε την άκρως υπερβολική αντίδραση της εταιρίας σας, έναντι του πρώτου ενημερωτικού διαδικτυακού μέσου της χώρας με άλλοθι την ιδιαίτερη ευαισθησία σας στα θέματα περί ομοφυλοφιλίας.

Και μάλιστα, δεν αρκεστήκατε στο να αποστείλετε μια ανακοίνωση στο newsbomb.gr, παρά φροντίσατε, ώστε να την διασπείρετε σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα με εύκολα προβλεπόμενο απότοκο να βλάψετε την αξιοπιστία του μέσου.

Αυτό είναι προφανές από την προχειρότητα με την οποία συντάχθηκε η ίδια η ανακοίνωση, που συνειρμικά οδηγεί σε άλλες εποχές, καθώς βασικό επιχείρημα της Village είναι ότι το άρθρο ήταν ανυπόγραφο.

Δηλαδή, σε όλα τα sites που διαφημίζετε τις καμπάνιες σας, το σύνολο των άρθρων φέρουν υπογραφή;

Αλήθεια, αν ήταν ενυπόγραφο, τί θα άλλαζε; Θα οδηγούσατε στο απόσπασμα τον συντάκτη του;

Η στοχευόμενη κίνηση της εταιρίας σας γίνεται ακόμα πιο προφανής, καθώς καμία άλλη από τις αρκετές πολυεθνικές ή ελληνικές επιχειρήσεις, μεγαλύτερου βεληνεκούς της Village, δε δημιούργησε αντίστοιχο θέμα προσπαθώντας να λογοκρίνει ένα άρθρο. Ένα άρθρο που εκτός από τα 100 αρνητικά σχόλια τα οποία σας ευαισθητοποίησαν, είχε και άνω των 2000 LIKE, τα οποία μάλλον σας διέφυγαν. Και αυτοί οι 2000 συμπολίτες μας και συμπολίτες σας είναι.

Είναι σαφές για όλους όσοι ανάγνωσαν το άρθρο με τίτλο «Προστατέψτε τώρα τους νέους από την ομοφυλοφιλία όπως ο Πούτιν», ότι επρόκειτο για μια πρωτοβουλία κατά της απρόκλητης προβολής και υπερέκθεσης προτύπων, τα οποία καλώς ή κακώς αποτελούν τη σημαντική μειοψηφία του συνολικού πληθυσμού της ανθρωπότητας.

Σε κανένα σημείο του το άρθρο δεν εξαπολύει επίθεση έναντι των ομοφυλοφίλων, ούτε εκφράζει ομοφοβικές απόψεις.

Στόχος του άρθρου και βεβαίως του site ήταν, είναι και θα είναι να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των μειοψηφιών, όπως επιβάλει το επίπεδο πολιτισμού που μας διακρίνει, ποτέ όμως σε βάρος των σημαντικών πλειοψηφιών, οι οποίες βιώνουν έναν ιδιότυπο ρατσισμό τα τελευταία χρόνια και που όπως φαίνεται είναι εκείνες που έχουν πραγματική ανάγκη προστασίας των δικαιωμάτων τους

Με την ενέργειά σας αυτή καταλήξατε να πράττετε το ίδιο για το οποίο αδίκως βρεθήκαμε υπόλογοι. Στηλιτεύσατε δημοσίως και λογοκρίνατε ένα άρθρο που εκφράζει μια άποψη υποστηριζόμενη από μεγάλη μερίδα του λαού μας, επειδή διαφωνείτε με αυτήν.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχηθούμε η εταιρία Village να είχε την ίδια ευαισθησία σε μια σειρά από ζητήματα, όπως π.χ. τις αυτοκτονίες που διαπράχθηκαν και διαπράττονται εν μέσω οικονομικής κρίσης, η οποία και προκλήθηκε κυρίως από τη φούσκα των μη εγγυημένων δανειοδοτήσεων που προκλητικά εξασφαλίστηκαν όλα τα προηγούμενα χρόνια από ιδρύματα, όπως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο! Δάνεια που, όπως αποδείχθηκε, πληρώνει ο ελληνικός λαός με το ίδιο του το αίμα!

3 ερωτήματα που ζητούν απάντηση από τη Village:

-Είστε υπέρ της προκλητικής έκθεσης των συναισθηματικών εκδηλώσεων των ομοφυλοφίλων σε δημόσιους χώρους;

-Είστε σύμφωνοι με την ελευθερία του λόγου και την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, όπως αυτές ορίζονται και προστατεύονται από το Σύνταγμα της Ελλάδας και την ΕΣΔΑ;

-Η ευαισθησία σας εξαντλείται στο εν λόγω άρθρο και όχι στις σκηνές φρίκης από τα εγκλήματα στη Συρία, στην Αίγυπτο και το καθημερινό ελληνικό δράμα των αυτοκτονιών ελέω οικονομικής κρίσης και των αιτιών που την προκάλεσαν;

Το newsbomb.gr, που διακρίνεται για την ευαισθησία του στα θέματα που αφορούν στην κοινωνία, σας καλεί να επανορθώσετε δημοσίως το ατόπημα στο οποίο υποπέσατε, πιθανότατα υπό την πίεση κάποιων παραπόνων των οποίων γίνατε αποδέκτες (όπως βέβαια και πολλές ακόμα εταιρίες πιθανότατα), την οποία ο αρμόδιος συνεργάτης σας πιθανότατα δεν κατάφερε να διαχειριστεί επαρκώς.

Και επιπλέον σας καλούμε να ολοκληρώσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια-την πρώτη που αποφασίσατε να ‘’τρέξετε’’ στα 3 χρόνια λειτουργίας του newsbomb.gr, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.

Με τιμή,

Η Συντακτική Ομάδα του Newsbomb.gr

Τέλος καλό όλα καλά!

Όπως διαφαίνεται, δόθηκαν επαρκείς εξηγήσεις εκατέρωθεν, και στην πράξη πλέον η συνεργασία των δυο μεγάλων ομίλων θα συνεχιστεί ομαλά, με κύριο στόχο πάντα, το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τον τελικό αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον αναγνώστη-καταναλωτή, ο οποίος και πρέπει να λαμβάνει το επίπεδο ποιότητας στην ενημέρωση και στη διαφήμιση, που αρμόζει τόσο στο Newsbomb.gr όσο και στη Village Roadshow.